Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Runed Halo  (Luettu 3894 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JonZo

Runed Halo
« : 09.06.08 - klo 01:56 »
As Runed Halo comes into play, name a card

You have protection from the chosen name.
( You can't be targeted, dealt damage, or enchanted by anything with that name )

Päteekö tämä sama sääntö myös creatureilleni jotka ovat pelissä?
Ja suojeleeko se minua esim. landien täppääntymiseltä kun mistbind clique tulee peliin?
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=47147.0

"Siunaan ja sihautan ja passaan vasemmalle"

Poissa Kavu

Vs: Runed Halo
« Vastaus #1 : 09.06.08 - klo 07:28 »
Jos ensimmäinen kysymys tarkoittaa, saavatko creaturesikin tuon protectionin, eivät saa. Sana you koskee vain sinua pelaajana, ei esim. kaikkea mitä sinulla on pelissä.

Kyllä suojelee. Vastustajasi ei voi targetoida sinua Cliquella ja kaksinpelin ollessa kyseessä hän joutuu jopa targetoimaan itseään ja täppäämään omat landinsa.

Poissa duracel

Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa tutka

« Vastaus #3 : 21.12.08 - klo 11:07 »
Turha aloittaa uutta, liittyy sen verran hyvin.

Voinko nimetä Runed Haloon esim. Faerie Roguen jotta saisin protectionin Bitterblossomin tuottamilta toksuilta?
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa duracel

Re: Runed Halo
« Vastaus #4 : 21.12.08 - klo 11:14 »
Et voi nimetä korttia, jota ei ole olemassa, joten noilta tokeneilta ei pysty suojautumaan Runed Halolla.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Polari

« Vastaus #5 : 21.12.08 - klo 11:20 »
Vastaus ennakoituun jatkokysymykseen: jos tokeni olisikin ollut esim. Shapeshifter, voisit nimetä tuon Antiquitiesin herkkumiehen, jolloin Halo suojaisi myös Crib Swapin tokeneilta. Aika harvassa tällaiset erikoistapaukset kuitenkin ovat.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)