Itse pidän Howling minesta, tosiaan disautus ei lopu neljän vuoron jälkeen.
Jep, tilanne että vastustajalla on käsi tyhjä on sen verran surkea että lisää lappuja on parempi tunkea sille käteen..
Oon näitä lueskellu, mut tää logiikka ei mulle aukee... (pidän kyllä itse megrimiä jätteenä)... kun siis... jos en nyt ole iha väärässä, niin kun vastustajan käsi on tyhjä, työ on tehty, ja sitten se pitäis ajelle kuoliaaksi sen katselessa vierestä, kun ei se voi tehdä mitään, kun ei sillä ole kortteja.
Ja ei niitä turhia discardaus lappuja jää liikaa käteen seisomaan jos rakentelee pakan fiksusti. (9)
Näin nopeasti, tämmöistä pakkaa pelasin itse jonkin aikaa... Erittäin hyvin loppu tuloksin.
Tää ei kyllä oo T2, mutta ehkä tosta silti saa jotain vinkkiä... tai sitten ei.... (9)
Ja sen verran, että jos uudestaan tuon kasaisin, niin grimoiret varmaan lentäis kaaressa ja tilalle tulis mesmeric fiend tms joku halpa creature joka samalla poistaa vastustajan kädestä kortin.
19 swamp, nezumi shortfang, 4 hypno, 4 ravenous rats, 4 ritual, demonic tutor, lotus petal, 4 geths grimoire, 4 rack, 4 unholy strength (saadaan ne ukot hereille), 11 discardi lappua (4x hymni, 4x mind burst, 3x unhinge oli viimeisin kokonpano. Joskus testailin yhtä tai kahta fill with frightiäkin, ei jäänyt huono maku suuhun) ja 2x hollow specter... about tommonen se oli......
Ja pelit oli siis sitä, että vastustajan käsi tyhjeni !"€% nopeasti, ja yleensä sitte ajeltiin voittoon 4/3 tai 6/4 hypnolla ja pidettiin se käsi tyhjänä tai pakotettiin se pelaaman kaikki heti.
Kerran jouduin mullikoimaan neljään, käsi oli swamp, hypno, unholy str, ritual. Voitin pelin. (9)
Ja ekan kierroksen rack oli melkein aina gg.