Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Circu + esim. hinder  (Luettu 3767 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa DragonSlayer

Circu + esim. hinder
« : 14.01.06 - klo 00:59 »
Kysymys kuuluu:
Jos counteroin hinderillä jonkun spellin. Niin kumman ability resolvaa ensin:
1. Circulla pakan päältä yks kortti pois?
vai
2. Hinderin pakanpäälle (tai alle) laitto ability?

Itse veikkaan kohtaa 1, mutta miten se on?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Abilitien resolvaaminen
« Vastaus #1 : 14.01.06 - klo 01:06 »
Spelliä pelatessa triggered abilityt menevät stackiin vasta kun spelli on pelattu ennen sen resolvaamista, ja resolvaavat last in - first out - periaatteella. Esimerkissäsi siis ensin resolvaa Circun ability ja vasta sen jälkeen Hinder.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.