Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Response comes in the play abilityyn (mystic snake vs. repulse)  (Luettu 3488 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Genesis

Tänään tuli pelailtaessa vastaan seuraava tilanne: Vastustaja pelasi mystic snaken johonkin spelliin minkä pelasin. Mietittiin hetki ja pelasin kädestä repulsen mystic snaken cop abilityyn. Eli snake ei counteroisi tätä mun spelliä, toimiiko homma noin?

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Ei toimi noin. Repulsella ei voi targetoida abilityä. Jos targetoit sillä Mystic Snakea, niin käärmeen ability counteroi silti spellisi, ja sen lisäksi vastustaja pääsee pelaamaan kärmeksen vielä uudestaan. Eri reilu olet!
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Vilhis

Ei toimi noin. Repulsella ei voi targetoida abilityä. Jos targetoit sillä Mystic Snakea, niin käärmeen ability counteroi silti spellisi, ja sen lisäksi vastustaja pääsee pelaamaan kärmeksen vielä uudestaan. Eri reilu olet!

Miksi toi siis menee noin? Jos sillä targetoi snakea, onko sen comes in to play ability jo mennyt stäkkiin vai?

Käsittääkseni kuitenkin esim. Murderous Redcappiin voi sen tullessa peliin pelata Brute Forcen jolloin sen comes into play-ability tekeekin 5 damagea 2 sijasta. En huomaa tilanteissa eroa.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Kyllä, ability on mennyt stackiin ennen kuin sinä pääset pelaamaan yhtään mitään.

Murderous Redcapin ability tarkistaa isonenän powerin vasta abilityn resolvatessa, ja sen takia Brute Forcailu nostaa damagen määrää.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?