Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Jun Minagishi Tokenit  (Luettu 4640 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa talon

Jun Minagishi Tokenit
« : 13.07.08 - klo 20:23 »
Olen tässä ollut jo reilun vuoden poissa kuvioista ja myymässä viimeisiä korttejani pois. Jäljellä minulla on nyt pääasiassa enää kyseisiä Jun Minagishi tokeneita 7th-8th sarjoista (miltei kaikki): http://www.magiclibrarities.net/rarities-crazy-clowns.html.
Huomasin ne sattuman kaupalla jokunen vuosi takaperin huudossa, ja maksoin niistä (ehkä aika suolaisen) n. 3€:n kappalehinnan.
Nyt kun olen tässä niiden myyntiä itse katsellut niin eipä näytä oikein mistään löytyvän viitettä näille hinnaksi, yleensäkin olen huomannut että monet pelaajat eivät edes ole tietoisia kyseisien tokenien olemassaolosta. Sattuisiko siis joku tietämään viittellistä arvoa kyseisille tokeneille ja mahdollisesti kertomaan kuinkahan paljon näitä Suomen maalla on ylipäätänsä liikkellä. Ymmärrän tietenkin että keräilyarvoahan näillä  lähinnä on.

Poissa JunioRcmf

Vs: Jun Minagishi Tokenit
« Vastaus #1 : 14.07.08 - klo 00:18 »
Riippuen hintapyynnöstäsi voisin melkein olla kiinnostunut ostamaan kyseiset tokenit. Tosin niiden määrä ja tyyppi olisi mukava kyllä tietää ennen lopullista ostopäätöstä.

Poissa talon

Vs: Jun Minagishi Tokenit
« Vastaus #2 : 14.07.08 - klo 16:46 »
eli hieman nyt tarkennusta ja korjausta näistä omistamistani tokeneista:
 7th seriesistä löytyy kaikki wasp- ja squirrel tokenia lukuunottamatta sekä 6th seriesistä kaikki saproling tokenia lukuunottamatta.