Pyyhttulle megapropsit turnauksen järjestämisestä ja imperial recruiterin lainaamisesta!
Mä en todellakaan ois jaksanu hitsata mitään controllimirroreita montaa tuntia niin preferoin formaatin parasta dekkiä eli Goblineita.
Matsikuvakset ei oo mitenkään kovin mielenkiintosia, enkä mä osaa kirjotta mitään jännää, mut täs on pikaset tiivistelmät matseista:
R1 joku random, en tiiä nimee:
Vastus pelas counterrebel-dekkiä, mutta ei osannu käyttää rebelhakureitaan kuin omalla mainillaan.
Ekan gamen hävisin kuitenkin Island Sanctuaryyn.
Tokan gamen voitin vaikka tuli tokan vuoron Island Sanctuary. Vastus päätti käyttää sitä joka vuoro sen jälkeen ku mulla oli hurjat kolmen lyövät miehet
tiskissä. Tuli sieltä pari shadow äijääki, mutta tutoroitu sharpshooter wrathas vastuksen tiimin.
Jollain vuorolla, ku vastuksella ei ollu enää kortteja, sen oli pakko nostaa kortti ja sit mä ajelinki miehillä yli.
Kolmas game:
X:ländi
Mä: ländi, lackey
X: ei mitään
Mä: ländi, ajetaan, matron tiskiin, haetaan siege-gang
X: discardaa
Mä: ajetaan, siege-gang
X:ländi, paskis rimpula
Mä: sut pois
1-0
R2 Simo Lagerspetz (Ihosen joku paskacontrol)
Matsi alkoi sillä, että annoin Simolle mun dekin ja pyysin stäckäämään, shufflaamaan, scouttaamaan tai tekemään mitä haluaa sillä dekillä, kun mä kävin
vessassa. Ei se tainnu sit stäckää, koska tuli nopee Magus of the moon GG.
Tokassa gamessa pelasin rimpuloita ja simo pelas jotain paskaa niinku Explorationin ja Thawing Glaciersin. Jollain vuorolla
simo tapouttas Primal Commandiin (lifee ja Eternal Witness) ja kostin pelaamalla Blood Moonin ja Goblin Recruiterin. Hain kaikki vehkeet dekin
päälle. Simo sai itelleen viel outin pelaamalla Engineered Explosivesin kolmosella, mutta päätti sen jälkeen posauttaa ja pelas tiskiin jenssin.
Pelasin sitten Ringleaderista Nousseet ja käteen muuten päätyneet warchieffin, piledriverin, prospectorin, war marshalin ja siege-gangin ja ajelin
parikyt päähän.
2-0
R3 Juha Ihonen (mono-U-kala)
Eiköhän juha suolaa posautteluaan ihan tarpeeks omassa rapsussaan
Tän rundin mielenkiintosin hetki oli ku
viereisessä pöydässä mäxä kilahti pelialueen nurkassa pöytää hakkaviin ja meluaviin (ilmeisesti Werewolvesia pelasivat) tyyppeihin.
Mäxä pyysi pesismailaa lainaks, mut ei harmiks tullu mukaan semmosta.
3-0
R4 Andrei Häyrynen (UB foilcontrol)
Ekas games nous vaan paskaa ja nolla mustaa manaa.
Tokas games pelasin miehii ja ajelin niillä.
Kolmannes games sain Andrein yhteen lifeen. Sen jälkeen tilanne kääntyi niin et mulla nolla käsikorttii ja tiskis vaan mountainei ja andreilla
tiskis palinchron ja venser. No dekin päältä vaan Barbarian Ring sut pois.
4-0
R5 Kim Valori (UG-tron)
Ei näin hyvää, et ollaan kimin kaa finaalissa, megajusticea! SM-, PTQ-, ja PT-testailut onkin jokusen kerran menny highländerin parissa.
Käytiin kattoo kimin kaa et saadaan tasurilla saletit ykkös- ja kakkossijat. Splitattiin palkinnot ja pelattiin sit suolailumatsi.
Ekas games pelaan jotain rimpuloita ja haen Demonic Tutorilla Blood Moonin GG. Tokas games posautan enkä hae Earwig Squadilla yhtään Troniosaa vaan
jotain paskaa ja sit kim pelaa Scapeshiftin troniin ja Workshoppiin GG. Vikas games goblinit ajaa kimin nopeesti alhasiin lifeihin, eikä kim enää
hyvistä yrityksistä huolimatta nouse.
4-0-1
Pelatkaa ihmiset vaan lisää niitä jätecontrolleja!
PS Pahoittelut jos kirjoitushäröjä löytyy. Mä vaan kirjotin nopeesti jotain juttuja mitä tuli mieleen.