Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Dragon Arch  (Luettu 4036 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa DragonSlayer

Dragon Arch
« : 11.02.06 - klo 01:47 »
Voiko Dragon Archilla pelatun creaturen counteroida ("counter target spell" korteilla)? Olen elänyt siinä uskossa ettei voi.

Poissa korpi

Dragon Arch
« Vastaus #1 : 11.02.06 - klo 07:12 »
Ei voi, koska olennon pelaamisen sijasta Dragon Arch laittaa olennon suoraan peliin. Pelaaminen käyttäisi stackia ja sen voisi counteroida, mutta nyt ainoa stackissa käyvä asia on DA:n aktivoitu ability, jonka resolvatessa voit laittaa olennon kädestäsi pöytään.

Dragon Arch
5, Artifact
{2}, {T}: Put a multicolored creature card from your hand into play.

Poissa Dark Knight

Dragon Arch
« Vastaus #2 : 11.02.06 - klo 13:20 »
Olenko oikeassa, että Stiflellä voi kyseisen toimituksen countteroida?


Entäpä tämmönen.

Jos Ecruciator hyökkää ja Akroma, Angel of Wrath blokkaa, ni heittääkö enkeli itselleen hyvästit?
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa DragonSlayer

Dragon Arch
« Vastaus #3 : 11.02.06 - klo 13:51 »
Voiko dragon archilla muuten pelata nuo kortit instanttina?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Dragon Arch
« Vastaus #4 : 11.02.06 - klo 15:34 »
Stiflellä voi Counteroida Dragon Archin abilityn. Tällöin ukko jää käteen eikä Stiflaaja saa edes tietää mikä oli peliin tulossa. Dragon Archia voi tosiaan käyttää koska tahansa kun voisi pelata instantin.

Normaalisti Akroman prot red preventtaisi punaisen sourcen lämät, mutta kun Ecruciator estää sen Akroma tosiaankin kuolisi. Sama tilanne vaikka Flaring Painin ja Earthquaken kanssa.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.