Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Offering  (Luettu 3761 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa CK

Offering
« : 15.02.06 - klo 16:11 »
Patron of the Kitsune
Patron of the Nezumi
Patron of the Moon
Patron of the Akki
Patron of the Orochi

Noilla korteilla on offering-kyky, jonka avulla ne voidaan pelata instantteina säkkäämällä vaaditun creaturetyypin omaava creature ja maksaa patronin mana cost miinus säkätyn creaturen mana cost.
 Pitääkö siihen päälle vielä maksaa kerran sen patronin mana cost vai saanko Patron of the Kitsunen kentälle säkkäämällä Pious Kitsunen ja maksamalla 2W?
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa duracel

Offering
« Vastaus #1 : 15.02.06 - klo 16:34 »
Sille tarvitsee maksaa vain sen oman costin ja uhratun creaturen costin erotus, eli tuossa esimerkissäsi juuri 2W.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Sammakko

Offering
« Vastaus #2 : 15.02.06 - klo 17:10 »
Olis aiheeseen kyssäri. en oikein tiedä onko nyt oikee paikka,mut..

Mul on deckis 4x Patron Nezumeja ja 4x Mesmeric Orbeja.
Millain täs tapaukses menee ku mesmeric laittaa pelaajan törkkää librarystä suoraan hautuumaalle tavaraa.. ottaako se lämää nezumista joka permanentist? Vai ainoastaan pelistä lähteneiden..
Ollaan tapeltu komppisten kans asiasta,ilman tulosta. Osaisko joku fiksumpi auttaa =)

Poissa korpi

Offering
« Vastaus #3 : 15.02.06 - klo 20:31 »
Permanentteja voi olla ainoastaan pelissä. Eli pakassa, kädessä, hautuumaalla ja removessa ne ovat vain kortteja. Näinpä siis Patron of Nezumi tekee vahinkoa vain pelistä hautuumaalle menneistä permanenteista.