Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Fear  (Luettu 3604 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sike

Fear
« : 19.02.06 - klo 13:50 »
Eli voiko multicolor ( esim. punamusta ) blockata fearin omaavaa creaturea, koska multicolorin värihän on multicolor ja maksaa mustaa ja punaista niin en ole varma joten kysyn Judgelta.

Poissa korpi

Fear
« Vastaus #1 : 19.02.06 - klo 19:16 »
Monivärinen olento on kaikkia niitä värejä, mitä sen casting cost on. Kortti ei siis ole pelimekaniikoiden kannalta multicolor, vaan esimerkiksi tässä tapauksessa punainen ja musta, joten se voi blokata creatureita joilla on fear.