Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Splice onto Arcane+kopiointi  (Luettu 3740 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dark Knight

Splice onto Arcane+kopiointi
« : 19.02.06 - klo 16:15 »
Jos pelaa arcane-spellin ja splaissaa siihen esim. Wear Awayn ja sen jälkeen kopioi spellin esim. Mirarilla, ni sisältyykö uuteen kopioon splisattu wear awayn ability vai täytyykö splice-toimintoa käyttää uudelleen syntyneeseen kopioon?
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa korpi

Splice onto Arcane+kopiointi
« Vastaus #1 : 19.02.06 - klo 19:21 »
Mirari kopioi spellin kokonaisuudessaan ja splice liittää splissattavan spellin abilityn pelattavaan spelliin, eli kyllähän kaikki mukaan splicetetty kopioituu ilman splicettelyä.

Poissa Laako

Vs: Splice onto Arcane+kopiointi
« Vastaus #2 : 25.05.08 - klo 13:16 »
Tapaus: Pelaan Kodama's might ja splicetän siihen toisen Kodama's mightin. Voinko käyttää Splicetetyn Kodama's mightin uudelleen, kun se kerta on kädessä? Vai jääkö se stackiin lojumaan?
gooby pls

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Splice onto Arcane+kopiointi
« Vastaus #3 : 25.05.08 - klo 13:40 »
Se on kädessä koko ajan, se vain näytetään sitä toista spelliä pelattaessa.
Sen vois siis pelata aivan normaalisti.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.