Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Cant be target + equ  (Luettu 3964 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Cant be target + equ
« : 20.02.06 - klo 20:27 »
Tyhmä kysymys.....
Voinko equipata Jolrael's Centaurini?

Poissa duracel

Cant be target + equ
« Vastaus #1 : 20.02.06 - klo 21:06 »
Et voi, koska Equip targetoi, mutta tuota ukkoa ei voi targetoida.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa tutka

Cant be target + equ
« Vastaus #2 : 28.02.06 - klo 23:20 »
Hieman vierestä mutta:

Pöydässä on Petrahydrox, joka joutuessaan spellin tai abilityn targetiksi palaa käteen. Vastustaja pelaa enchantmentin, joka estää kaiken combat damagen vuorolla. Tuleeko Petrahydrox takaisin käteen? Rain of embersillä se uskoakseni tulee(1 dama kaikkiin creatureihin ja pelaajiin), eikös.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa duracel

Cant be target + equ
« Vastaus #3 : 01.03.06 - klo 07:13 »
Enpä tiedä mistä enchantmentista puhut, mutta kuulostaa joltain, mikä ei targetoi Petrahydroxia. Rain of Embersikään ei palauta Petrahydroxia käteen, koska se ei targetoi sitä. Katsele vanhempia kysymyksiä: sieltä löytyy tarinaa siitä mikä targetoi ja mikä ei.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!