Tervehdys kaikille etelä-savolaisille M:tG-pelaajille! Minä olen Mikkelin Eloroolipelaajat RY:n (= Mieron) uusi korttipelivastaava. Aikomuksenani olisi hankkia lähiviikkojen aikana turnausjärjestäjän oikeudet DCI-järjestelmään ja järjestää syys-lokakuussa yksi tai useampi sanktioitu draftiturnaus. Prelluja en uudistuneen turnausjärjestelmän takia pysty (ainakaan vielä tänä vuonna) pitämään, mutta jos tarpeeksi kiinnostuneita löytyy, niin Launch Partyjen pitäisi onnistua.
Minulla olisi esittää etelä-savolaiselle MtG-kommuunille muutama kysymys:
1) Löytyykö Mikkelin lähialueelta DCI judgea (level 1 kelpaisi hyvin)?
2) Löytyykö juuri Sinulta sekä kiinnostusta että käteistä rahaa osallistua a) dräftiin b) launch partyyn MIKKELISSÄ?
3) [edit]Sealed event[/edit] [edit]tournament packin[/edit] kanssa vaiko pelkillä boostereilla?
4) Minkä formaatin Constructed-turnaukseen saapuisit ja mikä olisi sopiva turnausmaksusumma? (huom: palkinnot määräytyvät tietenkin hinnan mukaan, eli 0e = ei palkintoja)
5) Kiinnostaisiko Sinua boostereiden kimppatilaus netistä (Mikkelissä kun niitä myydään hemmetin kehnosti)?
P.S. Muistakaa, että Mieron korttipeli-illat (kyllä, siellä pelataan muutakin kuin MtG:tä) jatkuvat näin syksylläkin normaalisti maanantaisin klo 17-20 osoitteessa Porrassalmenkatu 46 (Jyskin vastapäätä, valkoinen rakennus, käynti sisäpihalta). Lisätietoa Mieron sivuilta (rumat kuin mitkä, mutta ulkoasu tullaan pistämään syyskuun aikana uusiksi):
http://www.miero.orgKarhumies kuittaa.