Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Szadek  (Luettu 4427 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa DragonSlayer

Szadek
« : 27.02.06 - klo 02:01 »
Mitä tapahtuu:

Hyökkäävä Szadek, Lord of Secrets + Reverse Damage

Poissa Kavu

Szadek
« Vastaus #1 : 27.02.06 - klo 10:36 »
Mielestäni tuo ikkuna joka aukeaa, kun painat kirjoittamaas Szadekia vastaa tuohon kysymykseen. Löysin sieltä tällaisen:

Oct 1, 2005 - If another effect would prevent Szadek's combat damage from being dealt to the defending player or replace it with something else, that player chooses which effect applies first. For example, the player can choose to first have Mending Hands prevent 4 of the damage and then apply Szadek's ability so that it gets only one counter.

Eli reverse damage toimii normaalisti, szadek ei saa countereita eikä millaa. Ellei sitten puolustava pelaaja halua antaa szadekin millata, jolloin reverse damage ei anna lifeä.

Poissa DragonSlayer

Szadek
« Vastaus #2 : 27.02.06 - klo 10:48 »
Toinen saman tyylinen:

Hyökkään Crosis the Purgerilla. Mihin aikaan Reciprocate tulisi käyttää jotta sillä saisi estettyä crosiksen triggered abilityn?? Vai mitä tässä oikeen tapahtuu...

Edit: Otsikko ei nyt vaan oikee passaa...

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Szadek
« Vastaus #3 : 27.02.06 - klo 11:52 »
Crosiksen triggered ability triggeröityy damagen tekemisestä. Reciprocaten voi pelata vain sellaiseen ukkoon joka on jo sinulle damagea tehnyt, eli sen voi pelata vasta sitten kun Crosiksen ability on jo triggeröitynyt.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa DragonSlayer

Szadek
« Vastaus #4 : 27.02.06 - klo 12:16 »
Eli sillä ei voi siis estää purgerin poisto hommaa?

Poissa duracel

Szadek
« Vastaus #5 : 27.02.06 - klo 13:24 »
Ei.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!