Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Burnin hulllut pakat osa XI - Bouncing Lands  (Luettu 6360 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Burnsaber

Burnin hulllut pakat osa XI - Bouncing Lands
« : 15.03.06 - klo 21:08 »
Yhtenä surullisena päivänä tajusin että kamiwaga-blockin moonfolkit ovat syrjitty rotu. Vain yksi heistä näkee peliä (*Meloku*) muiden arkaillessa yksinäisinä kaikenlaisten pässien commonlootissa, juttelen surullisena Woodwraith Stranglerien kanssa. En kestänyt katsoa sivusta, vaan tulin pelastamaan tilanteen!

Nopeasti tajusin ettei moonfolk pakka toimi ilman jonkinlaista keinoa laittaa useampia ländejä kerralla pöytään. Vihreä saapui pakkaan hyvin nopeasti ja oli tullut jäädäkseen. Vihreän lisäys muuti pakan rakennetta sen verran että sitä ei enää moonfolk- pakaksi oikein voi kutsua. Pelailen silti useita niistä, joten niiden ei enää tarvitse hengailla minun unccilootan Nameless Oneien kanssa.

Pakan idea on siis pelata hitosti ländiä. Ja palauttaa sitten ne käteen. Ja pelata ne sitten taas pöytään. Ja sieltä käteen.

Lands 23
10 Forest
10 Island
3 Terrain Generator - Auttaa saamaan ne ländit kadestä pöytään. Joskus toimii myös epätoivoisena accelina.

Öröt 32
3 Sakura-Tribe Scout Laittaa ländejä kadestä pöytään ja acceleroi.
4 Vinelasher Kudzu Pieksee ja lujaa. Kerran onnistunut olemaan 4/4 ajaessaan vuorolla kolme.
3 Budoka Gardener Laittaa landeja kädestä pöytään ja loppupeleissa voittaa pelin kun "Molimo tehdas" lähtee käyntiin.
4 Soratami Cloudskater Etsii hyvinkin mallikkaasti voittolappuja ja jos ländejä tulee ylimäärää, nämä muuttavat ne helposti käytännöllisiksi käsikorteiksi.
4 Soratami Rainshaper - Minun voittokeinot ovat siinä mielessä surullisia, että ne kuolevat helposti poistoon. Rainshaper tulee ja pelastaa tilanteen... sateita muokkaamalla? Onpa päsämäinen erikoisvoima.
4 Azusa, Lost but Seeking - Mahdollistaa Soratamien super-hyötykäytön.
3 Soratami Mirror-Mage - Bounce on aina mukavaa kun sillä voi pelastaa omia miehiä tai hoitaa blocckereita pois kudzun tieltä.
3 Soratami Savant- Hallitsee spontaanisti loppupelejä. Kun on tämä pöydässä ja vaikka kuusi manaa auki, on vastustajalla yllättäen kuusi manaa vähemmän käytettävissään..
2 Soramaro, First to Dream - Iso mies joka nostelee lappuja. Voiko parempaa toivoa?
1 Patron of the Moon - Jos olen saanut rainshaperin pöytään. tämä voi tulla jopa vuorolla 4 päsäyttelemään viittä vastustajalle päähän. Ainoa kappale jonka omistan. Siksi pakassa vain yksi kappale.

Muut 5:
4 Sprouting Vines - Antaa hyvin ruokaa Sakura tiedustelijalle ja Molimo tehtailijalle. Azusa tykkää myös laitella tällä saatuja ländejä pöytään.
1 Empyrial Plate - Jos kadessä on paljon ländejä, niiden sama kai annella bonuksia minun lentaville moonfolkeille? Väillä voittoon riittä vain Cloudskater joka on saanut hienon haarniskan vuorolla 3-4..

Kuten aina, olen varmasti jättänyt jotain ilmiselvää huomiotta. Ehdotuksia otetaan vastaan..
Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa Sammakko

« Vastaus #1 : 15.03.06 - klo 21:49 »
Todella hämärä ja viehättävä idea.. En ole moista ennen nähnyt =)

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
« Vastaus #2 : 15.03.06 - klo 23:05 »
tulee mieleen... että kun pääset täppäämän ländin, ottamaan sen käteen, pelaamaan sen ja täppäämään uusiksi, varsinkin kun voit vielä pelata enemmän kuin yhden manan kiekassa... eiks ois kiva tunkea tuota isoa mana kasaa jonnekkin... itelle tulee ekana direct dama mieleen (kuten aina kun kyseessä on keino jos toinenkin millä saa isot kasat manaa... en tiedä mikä siinä suuressa fireballissa viehättä (9) ), mutta se toki vaatis punaista... toisaalta pakka kaivaa ländit niin hyvin esiin että 1 mountain riittäis ja pari fireballia vaikka.... tai jotain... kuhan nyt kirjotin mitä tuli ekana mieleen (9)

Poissa henward

« Vastaus #3 : 16.03.06 - klo 01:13 »

Poissa Burnsaber

« Vastaus #4 : 16.03.06 - klo 10:55 »
Lainaus käyttäjältä: "henward"
Manabond.

Tuli kyllä virnistys naamalle kun luin tuon kortin. Iso virnistys. Näen jo sieluni silmin: tuo pöydässä kudzun ja Mirror-Magen kanssa, kuusi ländiä pöydässä.

Minä: "Ok, toinen main. Käytän Mirror-Magea kahdesti ja palautan sulta kaksi miestä käteen."
Vastustaja: "Siis kuusi ländiä käteen?"
Minä: "Sitten tuleekin minun endi. Käytän Manabondia ja laitan käden kuusi ländiä pöytään untapissa. Kudzu saa kuusi countteria ja voin bouncata ne miehet takaisin käteen jos vaikka pelaisitkin ne sitten omalla vuorolla.
Vastustaja: "*TILT*"
Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa Nastaboi

« Vastaus #5 : 16.03.06 - klo 12:53 »
Horn of Greed. Ja Exploration, jos löytyy irtorahaa laittaa hupipakkaan. Toukokuussa saatkin jo on-color bouncelandit pakkaan.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa TseiCo

« Vastaus #6 : 17.03.06 - klo 13:05 »
Sakura-Tribe Scout toimisi varmaan tässä ihan hyvin, näyttäisi aika paljon nuo landit nousevan käteen. Ja toki tämä on casual osastolla, mutta onko meloku jätetty pois koska et omista sellaista, vai jostain suuremmasta syystä?

Poissa Burnsaber

« Vastaus #7 : 19.03.06 - klo 14:12 »
Lainaus käyttäjältä: "cosminen"
tulee mieleen... että kun pääset täppäämän ländin, ottamaan sen käteen, pelaamaan sen ja täppäämään uusiksi, varsinkin kun voit vielä pelata enemmän kuin yhden manan kiekassa... eiks ois kiva tunkea tuota isoa mana kasaa jonnekkin... itelle tulee ekana direct dama mieleen (kuten aina kun kyseessä on keino jos toinenkin millä saa isot kasat manaa... en tiedä mikä siinä suuressa fireballissa viehättä (9) ), mutta se toki vaatis punaista... toisaalta pakka kaivaa ländit niin hyvin esiin että 1 mountain riittäis ja pari fireballia vaikka.... tai jotain... kuhan nyt kirjotin mitä tuli ekana mieleen (9)

Tuo ei ihan toimi kun minun pitää käyttää manaa että minä saisin ne ländit käteen. Nettotuotto on siis loppujen lopuksi nolla.

Lainaus käyttäjältä: "Nastaboi"
Horn of Greed. Ja Exploration, jos löytyy irtorahaa laittaa hupipakkaan. Toukokuussa saatkin jo on-color bouncelandit pakkaan

Olisihan nuo nättejä, mutta mulla menee tuo minun budjetti turnauksiin. Ei jää rahaa hupipakoille (paitsi nephilimeille, jotka oli yksinkertaisesti pakko saada).

Lainaus käyttäjältä: "TseiCo"
Sakura-Tribe Scout toimisi varmaan tässä ihan hyvin, näyttäisi aika paljon nuo landit nousevan käteen. Ja toki tämä on casual osastolla, mutta onko meloku jätetty pois koska et omista sellaista, vai jostain suuremmasta syystä?

Kyllähän tuo Scout toimii, siksi ollutkin pakassa jo alusta asti :P . Meloku on poissa budejettisyistä, mutta laittaisin heti pakkaan jos omistaisin.

Kiitoksia ehdotuksista.

H/W