Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Silhana Ledgewalker+Silhana Starflecher  (Luettu 3926 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anssi

Silhana Ledgewalker+Silhana Starflecher
« : 19.03.06 - klo 14:43 »
Voiko Silhana Starflecher blockata Ledgewalkerin?
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa duracel

« Vastaus #1 : 19.03.06 - klo 18:10 »
Kyllä voi. Se voi blockata aivan kuin sillä olisi Flying ja se riittää Ledgewalkerin blockaamiseen.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Dark Knight

« Vastaus #2 : 21.03.06 - klo 13:07 »
Ah, ymmärrän. Anteeksi taas, kun menin möhlimään duracel. Täytynee vastaisuudessa yrittää pitää kieleni kurissa vielä paremmin judge-palstalla. Mutta kysynpä nyt sen kysymykseni uudestaan.

Jos olisi olemassa olento, jossa lukisi: "This creature cannot be blocked by creatures with flying", ni voisivatko hämähäkit silloin blokata sen?
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa duracel

« Vastaus #3 : 21.03.06 - klo 13:45 »
Sellainen onkin olemassa: Stone Spirit. Ja ei, sitä ei voi blockata "Spiderilla", joka voi blockata kuin sillä olisi flying.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!