Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Lethal Vapors  (Luettu 3931 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa DragonSlayer

Lethal Vapors
« : 20.03.06 - klo 00:27 »
Mulla on pöydässä Lethal Vapors. Pelaan Angel of Despairin.

1. Ehdinkö käyttää enkelin peliintulo abilityn ennenkuin se on tuhottava?
2. Voinko käyttää Miren, the Moaning Wellin abilityä sen jälkeen kun olen tuhonnut enkelillä permanentin ja ennenkuin Vaporssi käskee tappaa enkelin??

Poissa duracel

Lethal Vapors
« Vastaus #1 : 20.03.06 - klo 09:33 »
1. Kummankin kortin ability triggeröi samasta asiasta, joten voit laittaa ne stackiin haluamassasi järjestyksessä, jolloin voit joko ensin tuhota enkelillä jotain, tai antaa sen ensin mennä rikki ja sitten tuhota jotain.

2. Sama juttu tässäkin. Kun molemmat abilityt ovat stackissa, voit pelailla muita asioita, vaikkapa Mirenin abilityn. Sinun on siis uhrattava enkeli ennen kuin sen abilityn targetoima permanentti menee rikki, mutta enkelin ei tarvitse olla pelissä, jotta sen ability toimisi.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Kavu

Lethal Vapors
« Vastaus #2 : 20.03.06 - klo 11:45 »
Paitsi voi tehdä myös niin, että antaa permanentintuhousefektin resolvata ja sitten responssaa Mirenillä vaporsin efektiin, jos siis jostain syystä haluaa että permanentti ehtii tuhoutua ennen kuin käyttää Mireniä. Mutta kuten jari sanoi, permanentti on kyllä tuhoutumassa vaikka enkelin uhraisi ennen sitäkin.