Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Phantom  (Luettu 4459 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa DaiJou

Phantom
« : 20.03.06 - klo 17:30 »
Tässäpä kysymys:

Olen pelannut Phantom Centaurin ja sitten enhanttaan sille Elephant Guiden (tai muu samanlainen, kuten moldenvine cloak) kun centauriin olisi tulossa dmg niin se preventoidaan ja otetaankin counter pois centaurilta. Kun tällä centaurilla on nyt tuo Elephant Guide ja jos/kun siihen tehdään dmg mutta centaurilla eipäs olekkaan enää countereita poistettavaksi, niin oletan että tapahtuu niin että damage preventoituu, vaikka countereita ei enää olisikaan...
Olenko oikeassa?

Poissa korpi

Phantom
« Vastaus #1 : 20.03.06 - klo 17:38 »
Olet oikeassa.

Poissa DaiJou

Phantom
« Vastaus #2 : 20.03.06 - klo 20:34 »
Laitampa tähän samaa viestiin toisen kysymyksen:

Kaverini oli kuullut sellaista huhua että Gleancrawler pystyisi "herättämään" itsensä. Selvennän asiaa:
Crawler on ainoa peto pöydässä, toinen pelaaja poistaa sen vaikka Terrorilla. Pystyykö Crawler palaamaan käteen vuoron lopussa?
Oma vastaukseni on ei. Mitä sanoo arvoisa tuomaristomme?

Poissa duracel

Phantom
« Vastaus #3 : 20.03.06 - klo 20:54 »
Ei tietenkään pysty. Jos se ei ole pelissä at end of turnin koittaessa, ei sen abilitykaan voi mitenkään triggeröityä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Ju-On

Phantom
« Vastaus #4 : 20.03.06 - klo 21:05 »
Tuli vaan mieleen tuosta Terrorista että lasketaanko Gleancrawler mustaksi creatureksi

Poissa korpi

Phantom
« Vastaus #5 : 20.03.06 - klo 22:08 »
Kaikkea mitä haluaa, ei tule tehdä.. Sen sijaan foorumin sääntöjä tulee noudattaa. Gleancrawler on sekä musta että vihreä olento ja siten laiton target Terrorille.