Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Sphere of resistance, search  (Luettu 3188 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rikke

Sphere of resistance, search
« : 26.09.08 - klo 23:32 »
Miten sphere of resistance vaikuttaa force of williin tai muihin kortteihin mitkä voi pelata ilman mana costia? Esim land grant, vine dryad. Entä kortteihin jotka tulevat suspendista, esim. rift bolt?

Jos pelaan demonic tutorin onko minun pakko löytää sillä joku kortti?

Poissa duracel

Re: Sphere of resistance, search
« Vastaus #1 : 27.09.08 - klo 07:59 »
Noissa spelleissä lukee, että voit pelata ne maksamatta niiden mana costia, mikä tarkoittaa sitä, mitä kortin oikeassa yläkulmassa lukee. Muita maksuja et sillä saa hoidettua (muiden efektien aiheuttamat ylimääräiset costit, kicker, entwine jne.). Sphere of Resistancen aiheuttama lisäys kortin pelaamiseen on ylimääräinen cost, joka pitää aina maksaa. Ei ole väliä minkälainen efekti antaa sinulle kortin mana costin ilmaiseksi, joudut silti maksamaan Sphere of Resistancen ja Trinispheren kaltaiset ylimääräiset costit.

Demonic Tutorilla on pakko löytää kortti, jos libraryssasi on yhtään korttia. Tämä siksi, että se etsii ihan vain kortin, joten et voi olla löytämättä sellaista, jos pakassa on kortteja. Korteilla, jotka etsivät jonkin tietyn ehdon täyttävää korttia, ei tarvitse löytää mitään.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!