Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Lista katosi?  (Luettu 6830 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa veijari

Lista katosi?
« : 02.04.06 - klo 17:23 »
Elikkäs mun H/W lista katosi tässä päivällä olemattomiin täältä foorumilta, muiden listat eivät näy kadonneen joten oletan että se on poistettu? Jos näin on niin kait siitä jonkinlainen kopio löytyisi ettei tartteis tehdä kokonaan uutta.

PS: Niin ja jos kyseessä on poisto niin vastaisuudessa toivoisin että niistä ilmoitetaan etukäteen :/

Poissa henward

Lista katosi?
« Vastaus #1 : 02.04.06 - klo 17:25 »

Poissa veijari

Lista katosi?
« Vastaus #2 : 02.04.06 - klo 17:32 »
Ok. Ehkä joskus rupean lukemaan sääntöjä :/

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Lista katosi?
« Vastaus #3 : 02.04.06 - klo 19:58 »
Joo, itekki yllätyin ko joku aika sitten kysyin tuosta ja sanottiin ettei noin enää tehdä... onneksi oli back up etten mennyt kun yhden "Žpäivityksen" takapakkia (9).

Poissa talon

Lista katosi?
« Vastaus #4 : 02.04.06 - klo 21:20 »
Jaahas, itseltänikin näköjään topicci poistettu. Olin kyllä lukevinani jokin aika sitten että tällaista ei enää olisi tarvetta tehdä..
Olisi tosiaan enemmän kuin mukavaa jos jonkunlainen back up löytyisi ettei tarvitisi puolta tuntia samaa listaa kirjoitella.

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
Lista katosi?
« Vastaus #5 : 02.04.06 - klo 22:19 »
nii, mulla oli siis omalla konella toi lista txt:nä

Poissa mahonen

Lista katosi?
« Vastaus #6 : 02.04.06 - klo 22:23 »
Minusta tuo olisi pitänyt laittaa paljon paremmin näkyville että listat pitää tehdä uudestaan. Itse kyllä tuon huomasin ja uuden tein mutta se oli kyllä jotenkin oudossa paikassa kun tonne sääntö juttuunei usein uusia viestejä tule niin ei osaa katsoa tonne.

Poissa Silens

Lista katosi?
« Vastaus #7 : 02.04.06 - klo 22:38 »
Todellakin olisi tuon voinut jotenkin näkyvämmin laittaa.

Itsekkin kuulin siittä kaverilta, ja olihan tuolla H/W listoissa parit listan otsikot huomatuttena asiasta

Poissa DragonSlayer

Lista katosi?
« Vastaus #8 : 02.04.06 - klo 23:46 »
Minulla ainakin pisti ensimmäisenä silmään se, että yli 5-sivuiset poistetaan...

Poissa jambo

Lista katosi?
« Vastaus #9 : 04.04.06 - klo 00:35 »
Joo oon samaa mieltä että ois saanu olla näkyvämpikin ilmoitus vaikkakin peräti huomasin tuon. Oon kuitenki sitä mieltä että tuo on vaikeesti huomattavissa, esim jos kirjautuu joskus ja sitten kirjautuu ulos käymättä hoowee-osiolla ollenkaan niin sillon sitä ei ainakaan välttämättä huomaa... Ja enpä ehtiny uutta tekemään ku olin matkoilla ja laneilla, backuppeja ei oo, koska öö... en tiedä miks. Mutta siihen tais loppua täällä vaihtelu kuitenkin koska en jaksa varmaan uutta vääntää, teen vaihtoja suorina ehdotuksina varmaan korkeintaan... Tai sitten tulen katumapäälle ja teen topicin kun jaksan. Tai en.
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
Lista katosi?
« Vastaus #10 : 04.04.06 - klo 11:38 »
Luovuttamalla nyt ei ainakaan mitään saa aikaan. Alusta aloittamalla saat ainakin uuden, tarkemman listan. Itse tein kerran sen ihan tarkoituksella. Tietenkin ensin notepadiin omalla koneella, pikku hiljaa, joku viikko siinä meni että sain sen tehtyä, sitten laitoin SAA POISTAA vanhaan topikkiin ja kun se lähti, kopion uuden notepadistani ja lisäilin isot kirjaimet/värit/alleviivaukset etc....

Poissa DragonSlayer

Lista katosi?
« Vastaus #11 : 04.04.06 - klo 11:47 »
Lainaus käyttäjältä: "cosminen"
Itse tein kerran sen ihan tarkoituksella. Tietenkin ensin notepadiin omalla koneella, pikku hiljaa, joku viikko siinä meni että sain sen tehtyä, sitten laitoin SAA POISTAA vanhaan topikkiin ja kun se lähti, kopion uuden notepadistani ja lisäilin isot kirjaimet/värit/alleviivaukset etc....

Kuinka iso pinkka sulla nitä oikein oli? Mulla meni puolessä päivässä semmonen 1000 kortin pinkka josta piti kaikki listata...

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
Lista katosi?
« Vastaus #12 : 04.04.06 - klo 12:37 »
Ei se koko, vaan laiska mies (9)
Ja hätäkö tässä, valmiissa maailmassa.

Poissa Ramin

Lista katosi?
« Vastaus #13 : 06.04.06 - klo 16:08 »
Mitä siis on tapahtunut? Oma listani on kadonnut myös.

Poissa Silens

Lista katosi?
« Vastaus #14 : 06.04.06 - klo 17:22 »
Siis yli 5 sivuiset listat vain poistettiin.

Ilmoitettiin Säännöt osiossa... ( ? )