Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pariah, Empyrial Archangel, Stack  (Luettu 3729 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Yuisuke

• Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Pariah, Empyrial Archangel, Stack
« : 04.10.08 - klo 19:14 »
Pariah on mulla pöydässä, ja creature tekee damagea muhun. Lämät menee creatureen mun sijasta. Mutta entäs jos on kaksi kappaletta Pariah:ia? Miten damage jakaantuu, vai miten siinä käy? Sama kysymys Empyrial Archangelin kohdalla.

Ja lisäksi eilen keittiönpöydän ääressä tuli tällänen kysymys:

Stackissä Lightning Helix, ja Esper Charm, kortin nosto valittuna. Onko mahdollista että Charmin resolvattua kaveri nostaa Cancelin, ja counterraa Helix:ini?
« Viimeksi muokattu: 04.10.08 - klo 19:15 kirjoittanut Yuisuke »
There is no place like that's no moon!

Poissa Rancid-

Vs: Pariah, Empyrial Archangel, Stack
« Vastaus #1 : 04.10.08 - klo 21:36 »
Jos samaan tapahtumaan yrittää vaikuttaa useampi replacement effect, tapahtuman kohteena oleva pelaaja tai tapahtuman kohteena olevan objektin kontrolloija (tai omistaja, jollei sillä ole kontrolloijaa) päättää, mikä niistä lopulta vaikuttaa. Damagen preventointi ja uudelleenohjaus ovat replacement effectejä; päätät siis itse, kumpaan Pariahilla tms. varustettuun ukkoosi vahingot ohjautuvat. Valinnan saa tehdä jokaiselle "damagentekotapahtumalle" erikseen, eli esim. combatissa jokaisen läpi päästetyn ukon vahinkojen osalta päätetään damagen resolvatessa erikseen, mihin sitä vahinkoa tehtiinkään.

Ja keittiönpöytäkysymykseen: olettaen, että Esper Charm on pelattu responssina Lightning Helixiin, kyllähän se näin juuri onnistuu.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Laako

Vs: Pariah, Empyrial Archangel, Stack
« Vastaus #2 : 05.10.08 - klo 11:58 »
Ja keittiönpöytäkysymykseen: olettaen, että Esper Charm on pelattu responssina Lightning Helixiin, kyllähän se näin juuri onnistuu.

Esim. pinon päällimmäinen on tuo Esper Charm, ja alimmainen Lightning Helix. Eli siis kun nostaa Charmilla vaikka tuon counterikortin, niin sen kerkeää sitten counteroida vaikka stäkki on resolvoimassa? Näin itse käsitin O_o
gooby pls

Poissa duracel

Re: Pariah, Empyrial Archangel, Stack
« Vastaus #3 : 05.10.08 - klo 19:46 »
"Stack" ei resolvaa. Stackissa olevat spellit ja abilityt resolvaavat yksi kerrallaan ja jokaisen resolvanneen asian jälkeen on mahdollista pelata lisää asioita stackiin.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!