Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Read the Runes  (Luettu 3530 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ernest1

Read the Runes
« : 12.04.06 - klo 15:22 »
Miten Read the Runesilla nosto toimii? Kortissa sanotaan:

Draw x cards. For each card drawn this way, discard a card from your hand unless you sacrifice a permanent.

Tarkoittaako tämä siis, että voin pitää nostamani kortit kädessä joko discartoimalla nostetun määrän verran kortteja kädestäni (jolloin kortteja on tietenkin saman verran kädessä kuin ennenkin nostoa), tai sitten saccia yhden permanentin ja pitää kaikki nostetut kortit kädessä? Vai pitääkö minun saccia yksi permanentti jokaista nostettua korttia kohti? Mielestäni kortin tekstissä tarkoitetaan selvästi tuota ensimmäistä vaihtoehtoa, mutta... :)

Poissa duracel

Read the Runes
« Vastaus #1 : 12.04.06 - klo 15:45 »
Kyllä siinä tarkoitetaan tuota jälkimmäistä. Sinun pitää uhrata permanentti jokaista nostettua korttia kohti. Discardattujen korttien määrä + uhrattujen permanenttien määrä = nostettujen korttien määrä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!