Arvasin, että joku judge vastaisi noin ja siksi viittasinkin tuohon komboon. Jos noilla kolmella kortilla saa loputtomat vahingot vastustajaan, niin miten se on mahdollista, jos ne kolme punaista manaa saa vasta, kun Lava Spike ja siihen splisattu Desperate Ritual on resolvattu? Kiltamaagihan voi ruveta kopioimaan vasta, kun se saa manaa ja se saa manaa vasta sitten, kun laavapiikki on resolvaantunut. Ehdotan korpi, että selität tarkaan, miten tuo kombo toimii ja vastaat samalla kysymykseeni, niin uskon oppivani tuon.
Tähän perään voin heittää kysymyksiä Simic Guildmagesta. Luin Simic Guildmagea koskevat lisäinformaatiot gathererista ja haluan varmistaa ymmärrykseni sen toiminnasta. Jos ymmärsin oikein, niin seuraavia asioita EN voi tehdä:
1) Siirrän +1/+1 countterin olennolta A olennolle B, mutta B kuolee ja countteri katoaa.
2) Siirrään aura-enchantmentin olennolta A olennolle B, mutta B kuolee ja aura countteroituu ja menee graveyardiin.
3) Voin siirtää Mark of Evictionin toisesta olennosta Simic Sky Swalloweriin. (kontrolloija on sama)
4) Voin siirtää Wurmweaver Coilin vihreältä olennolta ei-vihreälle olennolle. (kontrolloija on sama)