Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Twincast &Tendrils  (Luettu 5441 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nox

Twincast &Tendrils
« : 21.04.06 - klo 21:26 »
elikkä taas ois kysymystä ! Mites käy jos vastustaja pelaa 10 taikaa ja samalla vuorolla käyttää Tendrils of agonyn ja sitten siihen mä käytän Twincastin?

Ehtiikö toi twincast resolvata ennenku kuolen?

Poissa duracel

Twincast &Tendrils
« Vastaus #1 : 21.04.06 - klo 22:27 »
Ehtii toki. En tiedä mitä olet sillä targetoimassa, mutta se ehtii kyllä resolvaamaan. Tendrilsin Twincastaaminen ei kuitenkaan tuossa tilanteessa pelasta, koska Twincastin siitä tekemän kopion Storm ei triggeröi.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Nox

Twincast &Tendrils
« Vastaus #2 : 22.04.06 - klo 11:25 »
Jeps kiitos äskeisestä ja nyt lisää twincastia eli:

Voinko kopioida flashbackin twincastilla, jos kortti on instant tai sorcery?

Poissa korpi

Twincast &Tendrils
« Vastaus #3 : 22.04.06 - klo 11:27 »
Voit kopioida Twincastilla minkä tahansa instantin tai sorceryn. Sillä, miten kyseinen instant tai sorcery on pelattu ei ole mitään väliä.

Poissa Nox

Twincast &Tendrils
« Vastaus #4 : 22.04.06 - klo 13:04 »
entä jos kopioin taian jossa on additional cost esim. uhraa ukko niin joutuuko noita additionaleja maksamaan kopioista?

Poissa Kavu

Twincast &Tendrils
« Vastaus #5 : 22.04.06 - klo 20:30 »
Ei joudu. Twincast kopioi spellin sellaisena kuin se on stackissa ja spellistä maksetaan vain tuo twincastin hinta, ei siis mitään osaa spellin omasta hinnasta.

edit: Voihan tosin spellissä tuo ukon uhraaminen (tms.) olla drawback-efektinä costin sijaan, silloin se toki tapahtuu.

Poissa Shmn

Vs: Twincast &Tendrils
« Vastaus #6 : 30.06.06 - klo 10:03 »
Kaksi kysymystä:

1. Jos kopioin Twincastilla vastustajan Duressin, onko vastustaja laillinen kohde kopiolle? "target opponent"

2. Jos kopioin Twincastilla minkä tahansa vastustajan pelaaman spellin, jonka efektin kohde on "You", tarkoittaako tämä vastustajaa vai minua?

Edit: Kiitos!
« Viimeksi muokattu: 30.06.06 - klo 10:28 kirjoittanut Shmn »
Ilman iloista ilkeä on arki ankeaa ahventa.

Poissa duracel

Re: Twincast &Tendrils
« Vastaus #7 : 30.06.06 - klo 10:24 »
Twincastin luoma kopio on sinun controllissasi. Tästä syystä kopio-Duressille ainoa laillinen kohde on vastustajasi, ja kopio-spellissä oleva You tarkoittaa sinua.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Dark Knight

« Vastaus #8 : 09.09.06 - klo 15:21 »
Jos pelaaja on pelannut PALJON spellejä ja sitten pelaa jonkin storm-kortin, vaikkapa tuon Tendrils of Agonyn ja vastustaja vastaa siihen Time Stopilla, niin katoavatko kopiotkin?
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Polari

« Vastaus #9 : 09.09.06 - klo 15:48 »
Time Stophan ei varsinaisesti countteroi mitään, vaan kaikki stäkissä oleva poistuu pelistä sen efektin seurauksena. Siis ihan kaikki - spellit, abilityt, näiden kopiot, jne.

Eli kyllä, Storm-kopiot katoavat.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)