-1 pernicious deed
-1 genesis
+1 Brawn
+1 Putrefy
SB:
- zealot ja shaman
+ Naturalize ja Brawn
ehkä voisi vielä
- 2-4 cabal therapy
+ 0-2 equipmenttia (jitte tai miekka)
+ 2-3 creaturea (oman maun mukkaan)
Tuo brawni voisi olla ihan hyvä.. Genesiksenkin voi ottaa ihan helposti pois kun siitä ei ole ollut hyötyä kuin pidemmissä peleissä. Ja brawnin saa gravelle yhtä helposti kuin genesiksen... =/
Deedejä taidan pitää sen neljä sillä niitä on harvoin liikaa. Sekä putrefyitten kolme on aika usein piisannut. Naturalizejen kolme sidellä on myös toiminut aika hyvin, neljättä on hankala mahduttaa. Zealotti on hieman kysymyksen alla sillä pakan sidettämättömällä versiolla ei muuten ole mitää enchantmenttien tuhoa, joka on joissain tapauksissa aika kriittinen, mutta aika harvoin silti.
Tota Cabal Therapyjen poistamista olen harkinnut aikapaljon. Yleensä olen sidettänyt extractioneita varten pois yhden duressin ja yhden Therapyn tai joskus molemmat spiritmongerit.
Equipmenttien lisäystä olen myös harkinnut, mutten ole keksinyt mitään järkevää. Tarkoitus olis saada lisättyä Sword of Light and Shadow sidelle, mutta miten?
Tuskin pakkaan vielä suurempia muutoksia tulee, mutta Brawnia täytyy kokeilla genesiksen sijasta.
Lisä kommentit olisi tarpeen.