Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Dovescape  (Luettu 3513 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa FooGod

Dovescape
« : 16.05.06 - klo 22:21 »
Minulla on Dovescape pöydässä ja haluan pelata non-creature spellejä. Spelleillehän pitää olla laillinen kohde että voin ne ylipäätään pelata dovescapen counteroitavaksi vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Targetoinnista
« Vastaus #1 : 16.05.06 - klo 22:23 »
Kun spelli pelataan se on kyettävä pelaamaan oikein, eli esimerkiksi Decimatea ei voi pelata jos pöydässä ei ole sille kelvollisia targetteja. Ymmärsit siis oikein.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa Omnicun

Vs: Dovescape
« Vastaus #2 : 01.02.09 - klo 16:19 »
Vastustajalla on pöydässä Grand Arbiter Augustin IV, minulla Dovescape.
Pelaan Azorious Signetin. Saanko kaksi vai kolme lintua?

Ts. jos spellistä pitää maksaa enemmän, onko sen converted mana cost suurempi? Luulisin, että kyllä on, mutta...

Poissa Polari

Vs: Dovescape
« Vastaus #3 : 01.02.09 - klo 17:19 »
Kaksi. Spellin mana cost ja converted mana cost eivät muutu vaikka se jonkin takia pelattaisiin kalliimmalla, halvemmalla, ilmaiseksi tai jollain muulla kuin manalla.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)