Undertaker Teki aikoinaan arcbound-pakan, jonka jälkeen olen vihannut niitä kirottuja modular-ukkoja yli kaiken. annan siis parannusehdotukseni
Undertakerin pakan pe
Rusteella.
Arcbound Bruiser on hyvä perusukko, mutta hiukan kallis.
Arcbound Crusher on pakan ehdoton jyrääjä. tästä tulee vähitelleen todella iso kiitos
Skeleton Shardin (kts. alas). ehdottomasti neljä pakkaan.
Arcbound Fiend on muuten ihan mukava ukko, mutta kuusi manaa on jo aika paljon. jos pistät pakkaan, niin korkeintaan yksi.
Arcbound Hybrid on hyvä, jos arvostat nopeutta. jos et, niin jätä väliin.
Arcbound Lancer on kallis, mutta first strike -ominaisuus jyrää. 1-2 voisi olla ihan hyvä määrä.
Arcbound Overseer on kallis, mutta sitäkin teh
Okkaampi. olet melkeinpä voittanut, kun tämä tulee peliin. tai no, parin vuoron päästä ainakin. ;d kalleutensa vuoksi niitä kannattaa pelata korkeintaan kahta.
Arcbound Ravager on superkortti tässä pakassa, mutta jos haluat pitää pakan halpana ja reiluna, niin unohda tämä. kyllä se
Undertaker jyräsi ilman ravageriakin. ;d
Arcbound Reclaimer auttaa saamaan menetetyt artifactit takaisin ja kun sulla on näitä pakassa ainakin kaksi, niin jäät väkisinkin voitolle nostaessasi artifacteja hautuumaalta takaisin käteen.
Arcbound Slith (kts.
Arcbound Hybrid)
Arcbound Stinger oli oikeastaan se modular-ukko, joka voitti pelin. lento on hyvä ominaisuus. neljä pakkaan vaan.
Arcbound Worker on oikein hyvä perusukko tässä pakassa, jonka saa jo vuorolla yksi. kuten monet pelaajat ovat jo suositelleet, niin pistä näitä neljä pakkaan.
Energy Chamber sopii tähän pakkaan varsin hyvin. (kts. kortin kuva :d) neljä olis aika hyvä määrä.
Power Conduit toimii modular-pakassa itse asiassa paremmin, kuin ulkoapäin näyttää. countterien siirtely taistelun aikana toimii loistavasti ja tämä pikku veijari hoitaa sen homman hyvin.
Skeleton Shard on kuitenkin ylitse muiden. tämä olikin oikeastaan koko pakan vihatuin kortti. aina kun vastustaja saa tapettua sulta ukkelin, niin sen saa heti takaisin peliin tällä. (huom. ukkosi kasvavat entisestään jokaisen "menetyksen" jälkeen) jos vastustaja saa tuhottua shardin, niin sen vuoksi a-
Reclaimerit kannattaa myös olla pakassa, koska sillä saa aina shardin takaisin ja homma alkaa alusta. vastustaja luovuttaa väkisin. =d
+
Serum Tank onkin se ainoa kortti, jota suosittelisin
Undertakerin pakan ulkopuolelta. hänen pakassaan ei nimittäin ollut yhtään kortin nostoa. voit oppia hänen virheistään ja pistää näitä pakkaan.
siinä ne neuvot sitten olivat. tähän mennessä ih
Miset ovat suositelleet sulle affinity-tyylistä pakkaa, joka ei minusta vaikuta modular-pakalta pätkääkään. (huolimatta jopa neljästä a-workerista

) jos tarkoituksesi on tehdä affinity-pakka, niin älä kuuntele minua vaan noita muita. jos taas tarkoituksesi oli tehdä modular-pakka, niin koeta sitten löytää minun viestistäni jotain inspiraatiota.
ps.
Mycosynth Golemin ympärille kannattaa tehdä ihan oma pakka. (sattumalta
Undertaker Tekikin sen ympärille pakan ja se jyrÄsi! =d ) sitä ei kannata pistää modular-pakan sekaan.