Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Täppäätkö vasemmalle vai oikealle ?  (Luettu 14191 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kirini

Vs: Täppäätkö vasemmalle vai oikealle ?
« Vastaus #30 : 07.05.09 - klo 10:58 »
no voin kertoa että IV/ice age ilmestymisen aikaan pelasimme siten että landit/manat olivat yleensä jonossa oman pöydän oikeassa laidassa.
enchanmentit ja artifactit oman pöydän alalaidassa(lähinnä itseä) ja monsut "eturivissä" valaistus ongelmia ei ollut.
täppäy oli yleensä ~45 astetta, landien osalla teimme yleensä siten että täpätyt landit siirrettiin hiukan alemmas ei-täpätyistä landeista.
stackiä ei ollut ja instantit ja interruptit sinkoili.

ajan myötä taisi tuo täppäys muuttua 90 asteen täppäykseksi kun kuitenkin vastustaja luki millainen monsteri oli tulossa ja se jäi sitten enemmänkin 90 asteen kuin 45 asteen täppiin.

Poissa Jove

« Vastaus #31 : 12.05.09 - klo 21:55 »
Useimmat kortit kääntyy vasemmalle noin 45 astetta, mutta esimerkiksi creaturet kääntyy sen mukaan mihin suuntaan ne hyökkää (moninpelit).

90 asteen täppääminen on vaikeampaa kuin 45 ja vie enemmän aikaa ;P 45 astetta on helppo ja nopea, ja jos pitää korttinsa järjestyksessä niin ei tule kysymyksiä että onko se nyt täpätty vai ei.

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #32 : 12.05.09 - klo 22:05 »

90 asteen täppääminen on vaikeampaa

::)
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Renter

« Vastaus #33 : 08.06.09 - klo 05:36 »
Nuolen suuntaan eli oikealle. 90 asteen vääntö on selkeä kaikille, joten sen verran käännän.

Ja tietenkin näin teen aina ja kaikkialla, en missään nimessä vaihda tapojani väsymys-, humala-, ärsytys- ja keskitymistilan mukaan. En.
23:15 <@Rancid-> jos Bear Cub blokkasi Bloodbraid Elfin tai toisinpäin, arvatkaapa mitä siinä tilanteessa tapahtui
23:16 <@Rancid-> ..karhunpoika sai rastaa

20:03 < rayenni> ja esim overrun ilman tramplee on silti run

00:52 <@luma> koska ulkopelin stack on sisäpelin ulkopuolella

Poissa Temppi88

« Vastaus #34 : 18.06.09 - klo 21:17 »
Vasemmalle.

Se on jotenkin luonnollisempaa vasempaan suuntaan. Ranne ja sormet melkeen jo valmiiksi kääntää vasemmalle ennen ku ehtii ees korttiin koskemaan  :P

Poissa HN IPPO

« Vastaus #35 : 18.06.09 - klo 21:35 »
Oikealle.

En ymmärrä miten joku voi kääntää vasemmalle (ei millään pahalla, ei mulla vasenta vastaan ole mitään.), itselle luonnollisempaa oikealle. En tiedä miksi, varmaan, koska mulle opetettiin niin :).  Olen toki kokeillut vasemmalle kääntämistä, mutta puolessa välissä peliä rupesi ärsyttämään ja käänsin takaisin toiselle puolelle.
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60141.0.html

Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia.