Unbän:
-No tuo recall nyt ainakin on seksuaalivähemmistölisäys, jos sattuu pääsemään läpi. Instant joka nostaa kolme korttia... "hieman" parempi brainstorm. Maksaa rahassa pirusti liikaa ja tulee olemaan tod. näk. maksimissaan seuraavaan bännihetkeen asti laillinen. Eli pirun hauska hankkia tuokin kiven alta. Muutenkin tuon unbän-listan tarkoitushan on tasapainottaa kontrollin mahdollisuuksia aggroa vastaan. Jokainen sinistä pelaava aggro varmasti rakastaisi lisäystä jos vain korttiin olisi varaa.
Muista en osaa oikein sanoa. Aggro-controllia itse pelailen eikä nuo vaikuta liiallisilta, mutta vain aika näyttää.
Bännättävistä:
-B2B ei ole kiva menetys. Onhan vielä winter orb, mutta haluaisin pitää sen ainoan voittokortin pakassani vielä.
-Earthcraft... Earthcraft?! miksi hitossa? Mitähän se on koskaan kenellekkään tehnyt... Pari kertaa olen komboillut, mutta vain kerran tappavasti. Ei tuo nyt niin voimakas ole.
-Hermit Druid on harvinaisen kova mies, muttei mielestäni liian kova.
-Library of Alexandria laputtaa joo, muttei mielestäni ole liian kova. maistakoon black viseä jumatsukka.
-Life from the Loam on ihan messevä laputusvehje. Ei mielestäni liiallinen kuitenkaan.
-Oath of Druidsia olen vain kerran nähnyt vastaan tulevan ja se vain auttoi minua...
-Survival of the Fittest on näistä ainoa oikeasti molo vehje. Aktivoin, aktivoi antivoin... noin kombo tulee. Birdi muuttuu isoksi mieheksi ja genesis putoaa hautaan nätisti. Tämän saa bänniä lopullisesti omasta ja varmasti myös muiden mielestä.