Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Saksalais Highlanderin watch list  (Luettu 6201 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JunioRcmf

Saksalais Highlanderin watch list
« : 13.01.09 - klo 00:21 »
Satuinpa käväisemään tuolla HighlanderMagic.infossa pitkästä aikaa ja eteeni tuli tälläinen lista:
Lainaus
Watch List.

Cards on the following list will be closely observed and are potential candidates for a banning on April 15th, 2009.

Cars from the following list are still banned but will be under testing for a potential unbanning on April 15th, 2009.

*teksti on kopioitu suoraa sivulta eli kirjoitusvirheet löytyvät myös sivustolta

Ajatuksia/mielipiteitä näistä watch listin korteista?

Itse en tajua pointtia bänniä Library of Alexandria (vasta vapautuikin...) ja unbännätä Ancestral Recall sen tilalle. Myöskin Timetwisterin unbännäys olisi väärin, koska kortti on vain yksinkertaisesti mielestäni liian voimakas.
Bowl, Twist ja Wheel voivat puolestani vapautua banaanisaarilta vaikka ovatkin kohtuu voimakkeita.

Tuo warsinainen watch list ei ole paljoa muuttunut sitten viime näkemän paitsi B2B:ta en muista ennen nähneeni siellä (en tosiaan ole käynyt sivustolla pitkään aikaan), mutta ei se kovin paljoa minua hätkäytä, enemmänkin nuo mahdolliset unbännit ovat se hätkähdyttävä asia minun kohdallani.
« Viimeksi muokattu: 13.01.09 - klo 13:21 kirjoittanut miinin »

Poissa Illumina

Vs: Saksalais Highlanderin watch list
« Vastaus #1 : 13.01.09 - klo 02:26 »
Unbän:
-No tuo recall nyt ainakin on seksuaalivähemmistölisäys, jos sattuu pääsemään läpi. Instant joka nostaa kolme korttia... "hieman" parempi brainstorm. Maksaa rahassa pirusti liikaa ja tulee olemaan tod. näk. maksimissaan seuraavaan bännihetkeen asti laillinen. Eli pirun hauska hankkia tuokin kiven alta. Muutenkin tuon unbän-listan tarkoitushan on tasapainottaa kontrollin mahdollisuuksia aggroa vastaan. Jokainen sinistä pelaava aggro varmasti rakastaisi lisäystä jos vain korttiin olisi varaa.

Muista en osaa oikein sanoa. Aggro-controllia itse pelailen eikä nuo vaikuta liiallisilta, mutta vain aika näyttää.

Bännättävistä:
-B2B ei ole kiva menetys. Onhan vielä winter orb, mutta haluaisin pitää sen ainoan voittokortin pakassani vielä.
-Earthcraft... Earthcraft?! miksi hitossa? Mitähän se on koskaan kenellekkään tehnyt... Pari kertaa olen komboillut, mutta vain kerran tappavasti. Ei tuo nyt niin voimakas ole.
-Hermit Druid on harvinaisen kova mies, muttei mielestäni liian kova.
-Library of Alexandria laputtaa joo, muttei mielestäni ole liian kova. maistakoon black viseä jumatsukka.
-Life from the Loam on ihan messevä laputusvehje. Ei mielestäni liiallinen kuitenkaan.
-Oath of Druidsia olen vain kerran nähnyt vastaan tulevan ja se vain auttoi minua...
-Survival of the Fittest on näistä ainoa oikeasti molo vehje. Aktivoin, aktivoi antivoin... noin kombo tulee. Birdi muuttuu isoksi mieheksi ja genesis putoaa hautaan nätisti. Tämän saa bänniä lopullisesti omasta ja varmasti myös muiden mielestä.

Poissa Rancid-

« Vastaus #2 : 13.01.09 - klo 03:06 »
Lainaus käyttäjältä: Illumina
-Oath of Druidsia olen vain kerran nähnyt vastaan tulevan ja se vain auttoi minua...
::)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa miinin

« Vastaus #3 : 13.01.09 - klo 03:06 »
Lainaus käyttäjältä: Illumina
::)

Eipä taida tossa postauksessa olla oikein yhtään riviä, jota ei voisi kommentoida samalla tavoin...

Poissa Chaosworm

« Vastaus #4 : 13.01.09 - klo 05:10 »
Heh, aiotaan pikkubudjetilla pelaavat savustaa ulos tästäkin formaatista...
aka. Awaclus

Poissa Nastaboi

« Vastaus #5 : 13.01.09 - klo 09:07 »
Avautukaa aiheesta täällä.
« Viimeksi muokattu: 14.01.09 - klo 22:59 kirjoittanut Nastaboi »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Nod

« Vastaus #6 : 13.01.09 - klo 10:49 »
Teidän täytyy kehittää Partis-Highlander omilla bännilistoilla.  :)
Puumanaiset pelaavat vihreää.

Poissa so not

« Vastaus #7 : 13.01.09 - klo 10:55 »
Teidän täytyy kehittää Partis-Highlander omilla bännilistoilla.  :)

On kyllä ollut tuon watchlistin julkaisemisen jälkeen harkinnassa.
Väänänen on roiskapoönttöpää. Paska jätk äsiis.

Poissa Peikko

« Vastaus #8 : 13.01.09 - klo 13:23 »
Timetwister < Time Spiral

Disclaimer: Yllä oleva pätee ainoastaan tähän formaattiin. Kuuteen manaan ehtii rampata nopeitakin aggroja vastaan ja Spiral on usein rituaali + draw-7 tai ainakin ilmainen. Twisterin unbanni vaikuttaa ehkä johonkin nopeisiin aggroihin jossa on sinistä, eli ei niin yhtään mihinkään.

Recall maksaa aboot 50 taalaa Collector's editionista, eli ei NIIN paha. Perseestä on se, että sitä ei voi pelaa muualla kun casuaaleissa ja se saanee banaania heti seuraavassa bännilistassa mikäli sitä koskaan edes unbannattaisiin. Ihan liian voimakas tähän formaattiin.

Kikkis ja Loami voisivat minun puolestani lähteä. Kikkis tekee controllimirrorista huippuhauskan, ja loamia pelataan noin joka toisessa controllissa jossa se haetaan giftsillä ruinsin ja slaverin kera. Lähes yhtä mielenkiinnotonta kuin Heroesin toinen kausi. Giftsin ja Intuitionin banni toimii myös.

Jos aggro on ongelma, niin draw-7 antaminen sille on takulla oikea ratkaisu. Wheel unbanniin!

Survival on ollut watchlistillä siitä asti kun muistan. En näe mitään syytä sen bännille nimenomaan juuri nyt.

Back to Basicsin banni olisi ehkä tyhmintä ikinä, jos ländibase koostuu 20+ non-basicista niin onhan se basics ihan vitun paha. Pakko ei ole pelaa niin montaa saatana. Pelatkaa standardia jos nonbasicit kiehtoo.

Poissa ilpo

« Vastaus #9 : 13.01.09 - klo 14:39 »
Tää ketju on hulvattoman hauska.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa Mozzam

« Vastaus #10 : 13.01.09 - klo 18:30 »
Tää ketju on hulvattoman hauska.

Itseäni lähinnä vituttaa, kun silmiin osuu paistien päätelmiä formaatista ja sen korteista :(
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.