Poromagia

Kirjoittaja Aihe: WG threshold.  (Luettu 4745 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Regalityan

WG threshold.
« : 21.01.09 - klo 16:38 »
Tämmönen thresholdi pakka ollu suunnitteilla. Aiemminki oli kasassa, mutta oli hidas kuin etana, joten kattelin uutta lappua ja tuolta alkas näyttää. :)

2x  Drifting Meadow (Jos tulee oikein paska alku, niin tämä ajaa ländin asiaa ja auttaa myös thresholdin saannissa.)
2x  Slippery Karst  (Sama homma kuin Drifting Meadowilla)
#4x Brushland  (Perus hyvä ja tarpeellinen kipumaa)
2x Nantuko Monastery  (Tällä lätkäsee ihan hyvin kun on threshold, ja saahan tästä manaakin.)
7x Forest  (tarviiko edes kertoa miksi on pakassa?)
7x Plains

Yht= 24

Greature:

4x Anurid Brushhopper  (Tällä voi nakata lappua hautausmaalle, auttaa thresholdin saantia)
#4x Ohran Viper  (Tekeehän tämäkin nannaa, saa nostaa korttia joita tunkea gravelle ja raivaa tietä isommille ukoille.)
#4x Qasali Ambusher  (Eri hyvä blokkeri ja niin pois päin, auttaa alussa)
#4x Fleetfoot Panther  (Hyvä flashi ukko ja voihan tällä vaikka pelastaa jonku ukon kun vaan nostaa sen käteen)
#4x Mystic Enforcer  (Pakan ns. pääidea, lyö hyvin ja kestää mustaa vastaan)

Yht= 20

Muut spellit:

4x Earthbrawn  (Saa antaa countteria ja discardia samalla)
4x Primal Boost  (Antaa poweria ja cyclaa niin antaa korttia ja vieläpä poweria.)
#4x Edge of Autumn  (Auttaa huonossa alussa ja saa nostaa korttia ja samalla tavaraa menee)
4x Rites of Spring  (Tällä voi hakia landia ja samalla laittaa heti alkuun kortteja gravelle)

Yht=16

Koko pakassa yhteensä=60 korttia.

Mitäs tuumaatte? Ainakin tuossa on idean poikasta. Moldervine Cloak  on ollu myös mielessä tunkee tohon pakkaan, sen kun laittaa gravelle ja sitten dretgettää niin johan menee lappua.

Ja pitä luultavasti olla Recollect eja tuossa, että saa nostettua tarpeen vaatiessa jonkin kortin takas, esim Mystin Enforcer in

Voi sitten olla kirjotus virheitä yms. tässä viestissä, mutta jospa saisitte selvän. :)

Palautetta kiitos.
« Viimeksi muokattu: 24.01.09 - klo 10:30 kirjoittanut Regalityan »
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=57093.0 minun have/want listalle tuosta linkistä.

Poissa ernest1

Vs: WG threshold.
« Vastaus #1 : 21.01.09 - klo 21:09 »
Laittaisin ite vielä vähän enemmän tuplaländejä sisään, ettei hommat kuse manojen puutteeseen. Kerta casualina pidetään niin jotain halpoja. Kitchen Finks sopisi ehkä mukaan. Myös Birds of Paradise olisi hyvä vielä vähän nopeuttamaan, jos jostain niitä saat vaihdettua. Enpä oikeastaan muuta keksi ennen kuin tuota vastaan pääsen kokeilemaan! ;)

Poissa Regalityan

« Vastaus #2 : 21.01.09 - klo 21:32 »
Kitchen Finks setti onki jo mun wantilla ja varmaan tähän pakkaan ne olis änkeemässä.  :)

Ja Paratiisi Linnut olis nannaa, mutta tekee tiukkaa saaha vaihettua niitä.

Tuohon vois nakata Coldsnapin tapissa tulevia tuplalandeja, nimeä en nyt muista.
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=57093.0 minun have/want listalle tuosta linkistä.

Poissa Regalityan

« Vastaus #3 : 26.01.09 - klo 16:49 »
Niin mitäkäs tästä on väki mieltä?  :)

Ja nuista risuaita merkeistä ennen kortin määrää ei kannata välittää, oon vaan merkannu ne kortit joita jo on.

Sitä yhtä Ohran Viperiä saa sitten vaihdatella mulle, tarvin vielä sen yhen.   ;)