Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tezzeretin ultimate  (Luettu 3496 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JunioRcmf

Tezzeretin ultimate
« : 22.03.09 - klo 00:06 »
Poistaako Tezzeretin viimeinen ability artifacteilta niiden ominaisuudet siksi aikaa kun ne ovat 5/5 pihvejä?

Tuli tänään kaverin kanssa hänen Highlanderia testaillessa vastaan tilanne, jossa hänellä oli Tezzeret the Seeker (kuudella napilla), Crumbling Sanctuary ja seitsemän muuta nakkia pöydässä. Hän käytti Tezzeretin viimeistä kykyä ja muutti nakkinsa pihveiksi ja hyökkäsi kaikilla. Sen kummempaa ajattelematta millasin itseltäni 40 korttia, mutta näin jälkikäteen tuli mieleen, että olisko minun sittenkin tässä tapauksessa pitänyt ottaa 40 turpaan?

Poissa Polari

Vs: Tezzeretin ultimate
« Vastaus #1 : 22.03.09 - klo 00:48 »
Tuo ability ainoastaan tekee artifakteista creatureja ja asettaa niiden p/t:ksi 5/5. Ei muuta. Siispä Crumbling Sanctuary toimii aivan normaalisti.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa JunioRcmf

« Vastaus #2 : 22.03.09 - klo 09:58 »
Tuo ability ainoastaan tekee artifakteista creatureja ja asettaa niiden p/t:ksi 5/5. Ei muuta. Siispä Crumbling Sanctuary toimii aivan normaalisti.
Selvä. Eli jos minulla on kuusi nakkia pöydässä, joista yksi on Master of Etherium, ja käytän Tezzeretin ultimatea niin Master on edelleen 6/6 ja antaa muille +1/+1 myös eli muutkin ovat silloin 6/6 nakkeja, eikö vain?

Poissa Nastaboi

« Vastaus #3 : 22.03.09 - klo 11:37 »
Ei aivan. Muut artifaktit ovat 6/6 Masterin bonuksen ansiosta, mutta Master itse on ainoastaan 5/5, koska Tezzeretin ability vaikuttaa myös siihen. Masterin p/t on charasteric defining ability, joka vaikuttaa layerissa 6a, ja Tezzeretin ability vaikuttaa ylemmässä layerissa 6b, joten se katsotaan viimeiseksi.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM