Poromagia

Kirjoittaja Aihe: firespout  (Luettu 3160 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa larppiardu

firespout
« : 08.07.09 - klo 00:05 »
Tuleeko firespoutin molemmat abilityt käyttöön kun sen pelaa cascadella?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: firespout
« Vastaus #1 : 08.07.09 - klo 00:26 »
Firespout tekee maaukkoihin vahinkoa jos sen pelaamiseen käytettiin punaista manaa.
Firespout tekee lentureihin vahinkoa jos sen pelaamiseen käytettiin vihreää manaa.

Jos Firespout pelataan Cascadella sen pelaamiseen ei käytetä manaa -> se ei tee yhtään mitään. Sen voi pelata mutta se ei resolvatessaan tee mitään.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.