Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pelataanko Kokkolassa MTG:tä  (Luettu 6228 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa korpi

Pelataanko Kokkolassa MTG:tä
« : 14.08.09 - klo 23:45 »
Muutin Kokkolaan ainakin joksikin aikaa asustamaan ja hiljalleen alkaa kaivata kämpän siivoamisen oheen muutakin tekemistä, joten ajattelin kysellä josko täällä toimisi minkäänlaista draftiporukkaa tai järjestettäisiin muita pelejä. Ja ilmoitelkaa nyt ihmeessä jos jotakuta muutakin kiinnostaa draftailla täällä vaikkei porukkaa vielä olisikaan.

Poissa Eskomi

Vs: Pelataanko Kokkolassa MTG:tä
« Vastaus #1 : 15.08.09 - klo 00:51 »
Muutan myös Kokkolaan viikon sisään. Voin tulla draftaamaan, mutta legacy on se mun juttu.

Poissa GrandLux

« Vastaus #2 : 15.08.09 - klo 01:43 »
Lekaa ja Vintaasia.. Draftiakin voisi kehittää pitkästä aikaa jos porukkaa innostuu.

Poissa Daemin

« Vastaus #3 : 15.08.09 - klo 12:00 »
Jos Draftiseuraa kaipaatte, niin täältä lampilta voisi ainakin 2 henkilöä tulla joskus draftailemaan

Poissa Laako

« Vastaus #4 : 15.08.09 - klo 12:58 »
Jos joskus isompaakin tapahtumaa pyritte järjestämään, niin täältä Oulaisista varmaan yks autolastillinen peliveikkoja vois tulla ;)
gooby pls

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #5 : 15.08.09 - klo 13:39 »
Muutin Kokkolaan ainakin joksikin aikaa asustamaan ja hiljalleen alkaa kaivata kämpän siivoamisen oheen muutakin tekemistä, joten ajattelin kysellä josko täällä toimisi minkäänlaista draftiporukkaa tai järjestettäisiin muita pelejä. Ja ilmoitelkaa nyt ihmeessä jos jotakuta muutakin kiinnostaa draftailla täällä vaikkei porukkaa vielä olisikaan.

No, järjestäpä pari turnausta niin saat ehkä judge levelisi takaisin, ja sitten pääsetkin järjestämään vaikka prereleaseja kun L1 saa suoraan Core-oikeudet...
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa yugular

« Vastaus #6 : 16.08.09 - klo 18:55 »
Olen innolla mukana draftaamassa tai pelailemassa mitä tahansa :)
paupertothepeople.proboards.com

Poissa Eskomi

« Vastaus #7 : 31.08.09 - klo 20:35 »
Noniin, alkaa pikkuhiljaa olla muuttolaatikot purettuna ja legacyä/draftia mieleni tekevi. Eiköhän järkkäillä?

-Esko

Poissa korpi

« Vastaus #8 : 07.09.09 - klo 22:58 »
Nyt kun itsekin kotiuduin taas, niin mikäpä ettei. Meitä on sitten jo kaksi.

Poissa yugular

« Vastaus #9 : 08.09.09 - klo 11:28 »
Yritetään järjestää ensi viikolle peli-ilta. Olen jo pistänyt viestiä eteenpäin ja katsotaan mitkä illat porukalle sopii.

Poissa yugular

« Vastaus #10 : 09.09.09 - klo 13:57 »
Kokkolan peli-iltojen suunnitelua varten on perustettu facebook-ryhmä. Jos olet naamakirjassa ja haluat mukaan ryhmään niin pistäppä naamakirjayhteystietosi vaikka minulle yv:llä ja lisään sinut kaveriksi ja kutsun ryhmään.

Ensi viikolla pelataan tiistaina 15.9 minun luona.

YT
Matti

Poissa Omnicun

« Vastaus #11 : 04.09.12 - klo 00:51 »
Millanen on Kokkolan nykyinen MtG-skene?

Poissa Porokki

« Vastaus #12 : 07.09.12 - klo 19:48 »
Millanen on Kokkolan nykyinen MtG-skene?

Aika paljon EDH:ta ainakin tulee pelattua ja germaanihailanderit on ilmeisesti jollain porukalla myös varsin harrastettua toimintaa. Drafteja on myös välillä järjestetty kun saa tarpeeksi porukkaa haalittua kasaan.

Poissa Omnicun

« Vastaus #13 : 09.09.12 - klo 22:59 »
Miten pelailun ajankohdista ja paikoista saisi tietoa?

Poissa Omnicun

« Vastaus #14 : 25.09.12 - klo 00:58 »
Miten pelailun ajankohdista ja paikoista saisi tietoa?
Tälle tiedolle olisi edellenkin kysyntää.

Poissa Bambajoni

« Vastaus #15 : 20.05.14 - klo 23:21 »
Millainen on mtgn laita tällä hetkellä Kokkolassa kun olisin peliseuraa vailla ja pelaisin standard ja kyllä draft onnistuu myös.

Poissa Porokki

« Vastaus #16 : 20.05.14 - klo 23:38 »
Facebookissa on ryhmä MTG - Kokkola, jonka kautta aika usein sovitaan pelejä. Sinne pikkuhiljaa ollaan haalittu pelaavia osapuolia. Ryhmä on salainen, joten minulle voi vaikka pistellä YV:llä nimeä, niin voin koittaa lisätä. Huumori on huonoa, mutta muuten ollaan ihan mukavia. Standardin pelaajia en tiedä täällä hirveästi olevan, mutta kyllä niitäkin välillä ilmaantuu.

Poissa Morality

« Vastaus #17 : 21.05.14 - klo 08:24 »
Standardin pelaajiakin löytyy, mutta harvenevaa lajia on kyllä. Aika lailla yllämainitun MTG Kokkolan puolelta enemmistön väestä saa kiinni.