Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Games People Play-messut 18-20.9.: M2010 Sealed Deck, voita FtV: Exiled!  (Luettu 3915 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Fantasiapelit järjestää Games People Play-messuilla Helsingin Kaapelitehtaalla Magic 2010 Sealed-turnauksia. Tapahtuma on sopivasti viikkoa ennen Zendikarin prereleasea, mikä tarjoaa mahdollisuuden hyvästellä tämä kuningasformaatti sen ansaitsemalla tavalla  ;D . Sekä perjantaina että lauantaina järjestetään turnaus, ja kummankin neljä parasta pääsevät sunnuntain draftifinaaliin. Voittajalle on tarjolla From the Vault: Exiled-paketti, ja lisäksi palkintoina on Zendikar-boostereita, jotka luonnollisesti lähetämme voittajille julkaisupäivänä.

Kumpaankin turnaukseen voi ennakkoilmoittautua Helsingin Fantasiapeleissä tai postimyyntimme kautta (http://www.fantasiapelit.com, tuotehakuun "GPP"). Osallistuminen maksaa 25 EUR ja sisältää messujen sisäänpääsyn. Jos et ehdi ostamaan lippua etukäteen, voit tulla Kaapelitehtaalle ja soittaa numeroon *****sensuroitu, meni jo*****, jolloin tulen pihalle myymään sinulle lipun.  Finaalin osallistujat saavat uuden päivälipun sunnuntaille.

Perjantai

M2010 Sealed deck, pelivälineinä 6 boosteria
Alkaa: klo 17:00
Tilaa on 32 pelaajalle
Lauantai

M2010 Sealed deck, pelivälineinä 6 boosteria
Alkaa: klo 12:00
Tilaa on 40 pelaajalle

Sunnuntai

M2010 booster draft
Alkaa: klo 12:00
Mukaan pääsevät 4 parasta pelaajaa sekä perjantain että lauantain turnauksista.

Games People Play-messut

Niin, mikäs se tämmöinen messu on? Sen kertoo http://www.gppmessut.fi/ ! Löytyy kaikkea pokerista Nintendoon! Voit jopa ilmoittautua mukaan Miss GPP-kisaan (huom Joonas)!

Tilaa on runsaasti
« Viimeksi muokattu: 19.09.09 - klo 16:20 kirjoittanut jkk »
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jkk

• Vaihtopalaute:
    ( | | )
Turnauksen pääpalkinto onkin nyt From the Vault: Exiled-paketti, ja lisäpalkintoina on Zendikaria.

Ilmoittautua voi ostamalla lipun Helsingin Fantsusta tai postimyyntimme kautta.

Poissa Farseer

Tälläinen semiteoreettinen kysymys että jos joku pelaaja pääsee top4:ään molemmista turnauksista, niin ilmeisesti lauantain seatit finaalidraftiin pässäytyvät alaspäin?
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Frein

Yääh, M10 sealed on kyllä niin kuraa että taitaa jäädä meikäläiseltä väliin vaikka FTV: Exiled kiinnostaakin.

Poissa jkk

• Vaihtopalaute:
    ( | | )
Muistakaa ilmoittautua ja ostaa lippunne!

Poissa Blanket

Moi,

ilmoittauduin Fantsussa tiistaina mukaan lauantaille. Kuinka tiheästi tuota ilmoittautuneita-laskuria päivitetään? Edelleen tukevat 0/40. No, kaipa minä jossain järjestelmässä olen kirjattuna tuonne mukaan...

Poissa jkk

• Vaihtopalaute:
    ( | | )

Moi,

ilmoittauduin Fantsussa tiistaina mukaan lauantaille. Kuinka tiheästi tuota ilmoittautuneita-laskuria päivitetään? Edelleen tukevat 0/40. No, kaipa minä jossain järjestelmässä olen kirjattuna tuonne mukaan...

Otan laskurin pois toistaiseksi. Kun ilmoittautumiset menevät liikkeen kautta, en kuitenkaan voi järkevästi pitää sitä ajan tasalla.

Ilmoittautumisia on tullut jonkin verran mutta tilaa on edelleenkin runsaasti.