Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 1391679 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Zirenda

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8550 : 10.02.19 - klo 19:43 »
Pelasi pitkään melko aktiivisesti Magiccia ja pistekirjoituskorteilla pelaava jää toki ihmisten mieleen.
Thx, ihan kunnon vehkeitä näytti olevan jutun kuvassakin, ainakin flooded strand erottui.

Poissa malin

• L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
« Vastaus #8551 : 10.02.19 - klo 23:29 »
Ilta-Sanomien haastattelussa Tommi Vänni.
Jutussa on asiaa molempiin ketjuihin, mutta kokonaisuutena se kuuluu kiistatta tälle puolelle.
Onko Tommi vaikuttanut aktiivisestikin Suomen mtg-skenessä/miten ihmiset tuntee hänet? Tiedän kaverin nimittäin toisesta asiayhteydestä, hauskaa, että kaveri pelaa myös mätkyä.
Tommi tunnettiin (ainakin Helsingin / Safe Havenin / Lautapelit.fi:n päässä) ensisijaisesti Type I / Vintage-aktiivina. Itse muistan Tommin suosineen dekeissään jotakin omaa näkökulmaa, esimerkiksi tavallisista poikkeavilla voittokeinoilla.

Tommi kävi myös prereleasessa - tätä sanoisin aikamoiseksi tahdonosoitukseksi ja efforttia vaativaksi! Dekintekoaikaa annettiin muistaakseni 30min muita enemmän, jotta kaveri ehti lukea hänelle mitä kaikki kortit tekevät ja tämän jälkeen braille-tulostamaan "teksti" kortteihin, jotka päätyivät pakkaan. (ajan säästämiseksi taktiikka taisi olla klassinen "kerro mitä raret tekevät, päätän värit niiden perusteella). Tommi pääsi myös extended-PTQ:n top8:iin.

Worldcon 75:ssä reilu vuosi sitten viimeksi juttelimme ja silloin muisteli hyvällä Magic-aikoja, tuolloin kirjailijan ura oli se ajankohtaisin. Paljon on näemmä tapahtunut ja sisukkuutta kaverilta selvästi löytyy yhä!
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa Porrima

« Vastaus #8553 : 12.02.19 - klo 15:51 »
Voi hyvin olla että aihe ei kiinnossta juuri ketään tällä forumilla, mutta menköön:
Englantilainen perheyritys bricktanks.co.uk

Suunnilleen kaikki puolalaiset erinomaiset cobi-"lego"tankit ja lentokoneet mitä Suomen kaupoista saa (esim. Claes Ohlson tai lelukauppa partanen kuopiossa, nettimyynti.fi etc.) ostaneena kokeilin ulkomaita, ja kyseinen yritys toimitti hyvin nopeasti 10 punnan kiinteällä kuljetusmaksulla kotiin asti lähetyksen vaikka sitä ei erikseen oltu pyydetty tai  maksettu, kahdesti, kirjoitti kuittiin henkilökohtaisen tervehdyksen ja toivotuksen että setti on mieluinen, ja molemmilla kerroilla kirjoitti emailiin kiitoskirjeen siitä, että heiltä ostanut olen ja vielä toisenkin kerran.

Epätavallista on se.

Poissa Farseer

« Vastaus #8554 : 12.02.19 - klo 18:31 »
Minua väitetään partaajaksi, mutta kyl Porot partaa parhaiten.

http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa jupu_

« Vastaus #8555 : 13.02.19 - klo 00:13 »
« Viimeksi muokattu: 13.02.19 - klo 00:19 kirjoittanut jupu_ »

Poissa yeou

« Vastaus #8556 : 14.02.19 - klo 08:57 »
Hyvännäkönen mies ei malta lähtee pois mun luotani.

Poissa syfilisx

« Vastaus #8557 : 14.02.19 - klo 22:15 »
Hyvännäkönen mies ei malta lähtee pois mun luotani.
Kolmen viikon päästä jatkot vitutusketjussa "Ois kiva jos kävis välillä kotonansakin"  ;D

Poissa syfilisx

« Vastaus #8558 : 14.02.19 - klo 22:17 »
Ilta-Sanomien haastattelussa Tommi Vänni.
Jutussa on asiaa molempiin ketjuihin, mutta kokonaisuutena se kuuluu kiistatta tälle puolelle.
Onko Tommi vaikuttanut aktiivisestikin Suomen mtg-skenessä/miten ihmiset tuntee hänet? Tiedän kaverin nimittäin toisesta asiayhteydestä, hauskaa, että kaveri pelaa myös mätkyä.
Tommi tunnettiin (ainakin Helsingin / Safe Havenin / Lautapelit.fi:n päässä) ensisijaisesti Type I / Vintage-aktiivina. Itse muistan Tommin suosineen dekeissään jotakin omaa näkökulmaa, esimerkiksi tavallisista poikkeavilla voittokeinoilla.

Tommi kävi myös prereleasessa - tätä sanoisin aikamoiseksi tahdonosoitukseksi ja efforttia vaativaksi! Dekintekoaikaa annettiin muistaakseni 30min muita enemmän, jotta kaveri ehti lukea hänelle mitä kaikki kortit tekevät ja tämän jälkeen braille-tulostamaan "teksti" kortteihin, jotka päätyivät pakkaan. (ajan säästämiseksi taktiikka taisi olla klassinen "kerro mitä raret tekevät, päätän värit niiden perusteella). Tommi pääsi myös extended-PTQ:n top8:iin.

Worldcon 75:ssä reilu vuosi sitten viimeksi juttelimme ja silloin muisteli hyvällä Magic-aikoja, tuolloin kirjailijan ura oli se ajankohtaisin. Paljon on näemmä tapahtunut ja sisukkuutta kaverilta selvästi löytyy yhä!
Tommi on lyönyt minua Stinkweed Impillä joka kantoi miekkaa. Ihan tässä vuonna 2017-2018. Sekä Staxannut hieman erikoisella buildilla. Mutta eipä tuo kuulema ole mitenkään pääasiana juu ollut viime aikoina. Pari kertaa paikallisilla kuitenkin viime vuosina näkynyt.

Poissa Lightstorm

« Vastaus #8559 : 15.02.19 - klo 21:45 »
Proffan epistola tulevasta setistä:

https://www.youtube.com/watch?v=nuuovKKqCok
I used to be a fan but now I'm an air conditioner.

Poissa Infrapunatulkku

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Sää tänään: käsittämätöntä perseilyä Itä-Suomessa
« Vastaus #8560 : 16.02.19 - klo 10:54 »
Grishoalbrandin nimeäminen Kiisseli-kilahdukseksi. Kiitos Markus. Tämä menee käyttöön.
Beep-boop, olen pösilö.

arcuate_lurid