Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - vaihtavat paikkaa 3.5.2011 alkaen  (Luettu 42695 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jukkis

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #150 : 24.08.10 - klo 11:46 »
Jälleen mukana. Otanko läppärin mukaan, niin saadaan vähän virallisuutta toimintaan (ellei peräti sanktiointia)?

Ei varmaan kenelläkään ole mitään sitä vastaan..
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Jukkis

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #151 : 25.08.10 - klo 00:29 »
Ensi tiistaiksi ei ole sitten minulla ainakaan boostereita näyttää, että sopikaa keskenänne kuka hoitaa ja miten, jos draftata haluatte. En välttämättä tule itse paikalle ollenkaan.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Sir Marde

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit"
« Vastaus #152 : 31.08.10 - klo 01:50 »
Ei saanu produktia tulemaan tälle viikolle, eli omien dekkien peli-ilta luvassa, ellei joku muu tuo buustereita. Otan 4x Planechase-dekkejä mukaan ulkoilemaan plus legacy- ja std-dekkejä. Ensi viikoksi olisi sitten M11-buusteritkin tulossa.

-Marde

Poissa luma

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #153 : 31.08.10 - klo 11:46 »
Tällä viikolla on myös Klubilla jotain ohjelmaa, joten pelipaikkaa joutuu vaihtamaan kesken illan. Legacy-peliseura kelpaa, tulen käymään.

Poissa hansjoerg

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #154 : 31.08.10 - klo 12:40 »
Aattelinpa ite ottaa T2:n lisäks vihdoinkin tuon EDH-pakan mukaan, jos vaikka jollakulla muullakin sattuisi olemaan kyseisen formaatin läjä.

Poissa luma

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #155 : 31.08.10 - klo 13:45 »
Aattelinpa ite ottaa T2:n lisäks vihdoinkin tuon EDH-pakan mukaan, jos vaikka jollakulla muullakin sattuisi olemaan kyseisen formaatin läjä.

Löytyy. Muut voisivat myös ottaa dekkejä mukaan niin pääsee kunnon nelinpeliä pelaamaan (ja jos Martilta kerran löytyy kasa Planechasea, niin entistä parempi).

Poissa Uthen

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #156 : 31.08.10 - klo 15:27 »
Jeps otan tuon oman legacy läjän mukaan ja jotain highlandereita (Ei tosin EDH) Tavataan klubilla ja siirrytään sieltä vaikka sitten jonnekkin.

-Uthen

Poissa Sir Marde

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #157 : 01.09.10 - klo 13:02 »
Aattelinpa ite ottaa T2:n lisäks vihdoinkin tuon EDH-pakan mukaan, jos vaikka jollakulla muullakin sattuisi olemaan kyseisen formaatin läjä.

Löytyy. Muut voisivat myös ottaa dekkejä mukaan niin pääsee kunnon nelinpeliä pelaamaan (ja jos Martilta kerran löytyy kasa Planechasea, niin entistä parempi).

Toteutuipa hienon formaatin peli: EDH Planechase viisisakaraisena tähtenä :-)

Poissa hansjoerg

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #158 : 01.09.10 - klo 15:56 »
Toteutuipa hienon formaatin peli: EDH Planechase viisisakaraisena tähtenä :-)

Hitto, nyt kyllä harmittaa että joutuikin lähtemään ennen aikojaan. Tuota lisää! :)

Poissa Causal

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #159 : 07.09.10 - klo 02:15 »
Oli vähän puhetta cubesta viime viikolla, mutta se on tällä hetkellä vähän levällään. Casualmoninpelaamaan ja vaihtelemaan oon kuitenkin varmaan tulossa.

Poissa kurikka

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #160 : 07.09.10 - klo 09:11 »
Otan dräftisetin mukaan, pelaan myös lekaa.

Poissa Sir Marde

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #161 : 07.09.10 - klo 16:03 »
Otan dräftisetin mukaan, pelaan myös lekaa.

Mulla on 8 dräftisettiä, eli saadaan 9 pelaajan dräfti, plus mitä ihmisillä saattaa olla mukana tuotetta. Mukana on myös leka-, standardi- ja EDH-dekit.

Poissa marke

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #162 : 07.09.10 - klo 16:17 »
tulossa, mutta voin olla 5 min myöhässä

EDIT: empä tuu sitte ollenkaa, v***n kiire :<
« Viimeksi muokattu: 07.09.10 - klo 18:24 kirjoittanut marke »
Comeback (?)

Poissa Sir Marde

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #163 : 08.09.10 - klo 16:57 »
No ni, seuraavat 3 viikkoa Klubilla on sanktioituna rated booster draft eventeiksi. Ensi tiistaina mennään M11-dräftiä (2 boksia tulossa), katotaan sitten mitä tuotetta jää/hankittaisiin sen jälkeen. Lokakuussa varmaan formaatti on Scars of Mirrodin.

Marke, ei ollut sinulle iso vahinko vaikka et kerennyt, tuote loppui ennen kuin halukkaat pelaajat. 12 dräftäsi mutta 3-4 sen ylikin olisi vielä halunnut.

-Marde

Poissa Sir Marde

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #164 : 20.09.10 - klo 15:41 »
Huomenna 21.9. M11-draftia. Mulla on tuotetta 10 draftisetin verran, eli ainakin pienehkö draftiturnaus toteutuu sanktioinnin mukaisesti. Lisäksi jos saadaan 8 laillista lekadekkiä ja halukkaat pelaajat paikalle, draftin rinnalla pyöritetään myös pienimuotoinen legacy-turnaus. Itse tuon 2 dekkiä (aggro loam ja affinity) joista toinen tai molemmat, jos draftaan, joutaa lainaan. Mono-black suicide on myös käytettävissä, jos joku tuo omat wastelandit ja dark confidantit (EDIT: tai kelpuuttaa muita lappuja, kuten bitterblossomeja, tyhjiin slotteihin).
« Viimeksi muokattu: 20.09.10 - klo 16:11 kirjoittanut Sir Marde »

Poissa Sir Marde

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #165 : 27.09.10 - klo 10:00 »
Huomenna 28.9. valitettavasti ei päästä draftaamaan, en saanut produktia hankituksi. Tilalle ehdotan legacy-turnausta. Palkintoja ja maksullisuutta voimme pohtia paikan päällä, jos pelkkä voittamisen kunnia ja rating-pisteet ei tunnu riittävältä.

-Marde

Poissa Srovex

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #166 : 27.09.10 - klo 10:09 »
Olen mukana legacyssä (y)


edit: Ja jos jotkut haluaa draftata jämäpusseilla niin multa löytyy kaks settiä jakoon. otan mukaan.
So says S

H/W

Poissa Sir Marde

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #167 : 27.09.10 - klo 21:15 »
Olen mukana legacyssä (y)


edit: Ja jos jotkut haluaa draftata jämäpusseilla niin multa löytyy kaks settiä jakoon. otan mukaan.

Mulla olis myös yks setti M11:tä saatavana jämädraftailuun. Legacyyn löytyy lainaan pakka-aihioita:
-Affinity (valmis build mutta sideboard puuttuu)
-Goblin (Rishadan portit puuttuu ja sideboardissa vasta muutama kortti)
-Mono-B suicide (confidanttien tilalla 3x Bitterblossom, wastelandit puuttuu, side on)
-Dredge (4x Cabal Therapy ja 2x Careful Study puuttuu, side puuttuu)

PS. Legacy on tosiaan sanktioitu rated event, jos vain saamme 8 pelaajaa mukaan laillisin pakoin (ei kultareunaisia kortteja eikä muita proxyjä).


Poissa Uthen

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #168 : 27.09.10 - klo 21:52 »
Otan legacy dekin mukaan.

Poissa luma

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #169 : 27.09.10 - klo 21:54 »
Minä myös, ja tuomalla omat Tarmogoyfit löytyy myös toinen dekki lainattavaksi (tai sitten voi suorittaa perinteisen s/Tarmogoyf/Werebear/ -operaation  8) )

Poissa zekedaut

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #170 : 27.09.10 - klo 22:22 »
himottais tulla pelaan legacya mutta pakka uupuu jos joku haluaa lainata kyseiselle henkilölle dekkiä :)

Poissa Srovex

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #171 : 27.09.10 - klo 22:38 »
Voin tuua myös ylimääräisen Zoon paikalle. Muuten jiirissä mut sidelle (5 tyhjää slottia) tarvii x määrän jotain seuraavaa: 2x Krosan Grip (ehkä tärkeimmät), Vexing shusher, ethersworn canonist, tormod's crypt, mindbreak trap, engineered explosives.
So says S

H/W

Poissa Sir Marde

Vs: Tampereen tiistaiset klubidraftit
« Vastaus #172 : 02.10.10 - klo 23:42 »
Viime tiistain legacyssa oli 9 pelaamassa, ja dekkejä olisi ollut tarjolla vielä pari lisääkin.  Artun aggro loam vei voiton, ja koska voittaja kieltäytyi "pääpalkinnosta" (itsensä lahjoittama heikkojen rarejen lajitelma), ne jaettiin 6 pisteeseen päässeille pelaajille. Tämäkin turnaus oli rated event, ja raportoitiin asianmukaisesti WotC:ille.

Tulevana tiistaina 5.10 tarjolla on Scars of Mirrodinin draftia, ja tuotetta riittää ainakin 24 hengelle. Tervetuloa draftaamaan klo 17 alkaen. Threadin alkuviestistä voi kerrata paikan ja rarejen palkinnoiksi jaon politiikan. Kolme buusteria saa haltuunsa 10 euron hinnalla, eikä aikaisempaa kokemusta draftien pelaamisesta vaadita. Basic landeja saa lainaan pelipaikalta.

Pitänee avata klubidrafteille uusi threadi, josta lainausmerkit eliminoidaan, kun koko tämän vuoden ajan draftit ovat todellakin toteutuneet useimpina viikkoina.

-Marde

Poissa kurikka

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #173 : 04.10.10 - klo 22:35 »
Kommentoin tähän threadiin, koska en halua necrota vanhaa / tätä kuitenkin luetaan.

Ihmiset ovat kyselleet ja olettaneet kaikenlaista TTY:n maanantaidräfteistä. Tilanne on seuraava:

1. Järjestäisin jos voisin.
2. En voi järjestää, koska
 2a. Ei ole tuomaria.
 2b. Ei ole turnausjärjestäjää.
 2c. En halua järjestää sanktioimattomia turnauksia.
3. En ole löytänyt ketään, joka auttaisi kohdan 2. kanssa.

Olen kuullut kommentteja "Sitten kun maanantaidräftit taas alkaa...". Tällä hetkellä ei ala mitään, jollei tilanne muutu. Entiset järjestäjät siirtyvät elämässään eteenpäin tai eivät halua sitoutua jokaviikkoiseen iltaan koululla, joka on mielestäni täysin ymmärrettävää ja kunnioitettavaa. Itseäni kiinnostaa Judge-levelin hankkiminen ja turnauksissa tuomaroiminen, mutta enemmän minua kiinnostaa kuitenkin itse pelaaminen. (Ja kyllä, tuomari voi pelata turnauksessaan, onpa helvetin hienoa)

Jos jollain teistä on kiinnostusta turnausten pyörittämiseen, niin "by all means". Suotavaa on, että vastuuhenkilö on TTY:n opiskelija, ja että turnausjärjestäjä pystyy lupaamaan jokaviikkoisen sitoutumisen toimintaan. TTY:n tilat ovat kuitenkin lopulta aivan helvetisti paljon paremmat kuin jokin random baari, joten mielelläni näkisin pelejä koululla klubin lisäksi.

Jos joku tuntee suuren tarpeen tarjota kansalle korttihupia, mutta toimenpiteet toiminnan järjestämiseksi epäilyttävät, tai omaatte muuten hienoja mielipiteitä asian suhteen, heittäkää meikäläistä YV:llä, niin neuvon ongelmissa/keskutelen asiasta/todistan teidät vääräksi.

Kunnes jotain tapahtuu, jatketaan tiistaisin Klubilla... tai Telakalla jos on joku bändi... tai Passionissa jos on joku runoilta... See what I mean?

-Tuomas

Poissa Vilhis

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #174 : 12.10.10 - klo 13:43 »
Onkos tänään dräftiä? Klubilla on näköjään jokin keikka, johon aukee ovet 18:00.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Augustus

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #175 : 12.10.10 - klo 15:15 »
Jatkan tuosta Kurikan jutusta tällaisella ajatuksella:

Olisiko siinä mitään järkeä, että joku, esim. meikäläinen, kävisi varaamassa vanhan kunnon Zipin Magic-käyttöön joka tapauksessa, vaikka kellään ei olisikaan tarjota jokaviikkoista draftia? Varattua tilaa voisi käyttää esimerkiksi klubidraftien rinnalla/korvikkeena, jos nyt klubilla sanktioimattomasti (?) draftaava porukka haluaa välttää runoiltain ja keikkain aiheuttamat hankaluudet. En sitten tiedä, kuinka rakastuneita klubidraftaajat ovat perinteisiinsä, mutta itse olen ainakin niin laiska, etten jaksa sanktioimattoman draftin takia busseilla keskustaan johonkin pimeään loukkoon pelaamaan sohvan karmilla, jossa melkeinpä pitää vielä juodakin jotain oikeuttaakseen olemassa olonsa siellä.

Varattua tilaa voisi käyttää esimerkiksi random highlanderin pelailuun, cubettamiseen, standard techien testailupiirinä, korttien vaihtelupaikkana ja tietenkin niihin sanktioituihin drafteihin silloin kun sattumalta olisi järjestäjä ja tuotteita saatavilla. Ei se koulua kiinnosta, onko meidän turnaukset sanktioituja vai ei tai mitä formaattia siellä pelataan. Ei välttämättä kiinnosta edes se, käytetäänkö varausta vai ei, sikäli kun ei riistetä joltain toisilta tilankäyttömahdollisuutta. Olihan siellä viime vuonnakin fuksien laskaripiiri käynnissä yhtäaikaa draftien kanssa, mutta eipä juuri koskaan ketään näkynyt, ja varauksen saivat silti pitää.

Koulua kiinnostaa ainoastaan jonkun harrastuskerhon puolto tilanvaraukselle ja se, että tilat pysyvät kunnossa. En näe mitään syytä, miksei Excalibur edelleen kannustaisi järjestämään Magic-toimintaa siipiensä suojassa, vaikka kyseessä ei olisikaan jokaviikkoiset sanktioidut draftit, vaan vaihtuva-aiheinen Magic-ohjelma. Tietenkin vaihtuva ohjelma edellyttää aktiivisempaa tiedottamista siitä, mitä milloinkin on luvassa tai onko mitään, mutta tiedottamiseenhan meillä on käytössämme suhteellisen tehokas työkalu, jota tälläkin hetkellä katselette.
« Viimeksi muokattu: 12.10.10 - klo 15:16 kirjoittanut Augustus »

Poissa kurikka

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #176 : 12.10.10 - klo 15:48 »
Onkos tänään dräftiä? Klubilla on näköjään jokin keikka, johon aukee ovet 18:00.

Passioniin!

Poissa Rancid-

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #177 : 12.10.10 - klo 16:24 »
Sekä Arton että kurikan esittämissä näkemyksissä on pari ongelmaa ja väärinkäsitystä, jotka toivottavasti saan tässä oiottua samalla, kun esitän omani.

Ensinnäkin, TTY:llä pidettävistä drafteista puuttuu tasan yksi ihminen, se tärkein: turnausjärjestäjä. Tuon ihmisen pitäisi sitten hoitaa tilat (TTY:n ropekerho Excaliburin ja tilapalvelun kautta), buusterit, tiedottaminen ja turnauksen pyörittäminen. Itse olen onnistunut saamaan paria ensimmäistä kohtaa hoitamaan niin luotettavat ihmiset, että omalle kohdalleni on jäänyt vain kaksi viimeistä. Level1-tuomaria ei Regular-turnaukseen tarvita, kunhan on joku joka osaa säännöt tarpeeksi hyvin osatakseen vastata esim. siihen, mitä tapahtuu, kun Turn to Slag pistää rikki miehen, jolla on Sylvok Lifestaff.

Tärkeämpi vastuu on, ihan oikeasti, sillä turnauksen pyörittäjällä. Reporterillisen tietokoneen raahaaminen paikalle ja useamman tunnin omistaminen arki-illasta viikottain Magic-ihmisten paimentamiselle ei esim. allekirjoittaneelle ole enää mahdollista, ja Arttu on ilmaissut ettei halua ottaa toista vastaavaa nakkia osakseen. Turnausjärjestäjän vastuulla on myös ihmisten saaminen paikalle. Tämän vuoksi demokraattinen päätöksentekokoneisto ei siinä hommassa yksinkertaisesti toimi. Jos kaikkien mielipidettä kuunnellen yritetään sovittaa aikataulu, formaatti, palkintojakauma, sanktiointistatus jne jne jne kohdalleen, mistään ei tule mitään, koska mitään ei saada sovittua ennen kuin mahdolliset pelipäivät menivät ohi diplomatian merkeissä. Ketään ei myöskään kiinnosta tulla paikalle "katsomaan, oisko tänään draftia tarjolla". Sen draftin pitää olla siellä varmasti.

Huomatkaa kuitenkin, että edellä mainittu ei sulje pois sitä, että joku suuressa viisaudessaan alkaa pyörittää jotain rotaatiota vaikkapa Arton listaamista formaateista. Pointti on vain se, että jonkun on se päätös tehtävä ja tiedotettava siitä hyvissä ajoin.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Demes

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #178 : 12.10.10 - klo 17:35 »
Eikö tänään ollut draftia vai olinko vain sokea kun en telakalta/passionista ihmisiä löytänyt...?

Poissa Augustus

Vs: Tampereen tiistaiset "klubidraftit" - sanktioituja luvassa
« Vastaus #179 : 12.10.10 - klo 19:07 »
Tilan varaaminen on joka tapauksessa ilmaista, vaikka ottaisi huomioon ne aika- ja vaivakustannukset, jotka syntyvät kun meikäläinen lompsii muutaman kerran Päätalo-Excaliburin kerhohuone -väliä tilavarauslappujen kanssa. Tilan voi varata, vaikka siellä ei järjestettäisi yhtään ainutta sanktioitua tai sanktioimatonta Magic-tapahtumaa. Jos turhasta varaamisesta jotain rangaistusta olisikin jaossa, niin se on kai sitten mun perse tulilinjalla, mikä ei paljoa tällaista N:nnen vuoden ikifuksia nappaa.

Itsekään en ole mikään demokratian ritari kun kyseeseen tulee pelitapahtumien järjestäminen. Turnauksia en ole järjestänyt, enkä tiedä mitä kaikkea vaivalloista äksäämistä siihen sisältyy. Silti mä vähän oudoksuin tuota Markun voimakasta painotusta nimenomaan viikottaisen draftitapahtuman varmuudesta ja sen varmistamisen hankaluudesta. Eikö se drafti kuitenkin ole siellä varmasti silloin kun joku sen sinne on varta vasten järjestänyt ja ilmoittanut siitä täällä? Ei sen tarvitse olla jokaviikkoinen oletusarvo, mutta silloin tapahtuman olemassaolosta pitää sitten vain ilmoittaa hyvissä ajoin, kuten Markku sen ilmaisikin. Kyllä mä näkisin sellaisesta vapaamuotoisesta turnauksen/peli-illan järjestämisestä jotain tulevan, että kun tila on varattuna, voi joku ilmoittaa täällä asianmukaisessa ketjussa, että tuohikuussa pukinpäivän aikaan klo 17.00 alkaen on Zipissä SoM-drafti/Cube/Highlander/joku mikä mua ei kiinnostaisi -tapahtuma, ja että vaikka kahdeksan ensimmäisenä ilmoittautunutta mahtuu mukaan, jos enempi tekisi järjestäjälle tiukkaa esim. pruduktin määrän suhteen.

Tarkoitan siis, että vaikka mä käyn Zipin varaamassa pelipaikaksi, ei kenenkään tarvitse käsi itselleen pyhällä kirjalla vannoa tulevansa joka maanantai uhraamaan tuntejaan turnauksia järjestämässä. Mutta onhan se silti kätevää, että tila on saatavilla ilman kummempia kommervenkkejä silloin jos/kun joku saa päähänsä jotain järjestää. Magicille varattu tila koululta ei ole keneltäkään pois, paitsi korkeintaan joltain pöljäkkeeltä, joka olisi halunnut varata sen johonkin hölmömpään tarkoitukseen. Vai onko nyt niin, että Markku, Arttu tai muut minkäänlaisen toiminnan järjestämiseen kykenevät/halukkaat ovat varmoja siitä, etteivät aio yhtään ainutta draftia tai muutakaan peli-iltaa järjestää koko syksynä? Jos näin on, niin aina me voidaan Kurikan kanssa joskus huudella porukkaa kasaan vähintään samalla virallisuudella kuin mitä klubillekin on onnistuttu keräämään ilmeisesti suhteellisen useinkin. Jollain on pakostikin joskus draftisetteja myytäväksi asti tai sitten T. Syren tai O. Hämäläinen varmaan joskus voisi kaivata paikkaa Cuben järjestämiselle? Olisihan se kiva, jos toiminta olisi säännöllistä jollain hienolla formaattien rotaatiolla, mutta satunnaisina maanantaina järjestettävät, milloin milläkin formaatilla pelattavat ja erikseen ilmoitettavat tapahtumat ovat ihan hyvä second best -vaihtoehto.

Mä nyt aion sen Zipin käydä varaamassa Magic-ihmisille joka tapauksessa. Jos joku siellä tämän syksyn/lukukauden aikana järjestää yhdenkin tapahtuman, sanktioidun tai ei, niin minusta se on jo sen arvoista. Mä vaan haluan päästä pelaamaan, oli se sitten sanktioituja drafteja, jotain 8 miehen palkinnottomia/palkinnollisia highlander-turnauksia tai Cubea. FNM:t on vain jo nimensä mukaan niin persaukiseen aikaan, ettei sinnekään juuri koskaan pääse korttia läiskimään. Mieluummin sitten edes optio auki maanantaisille peli-illoille.