Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Iona  (Luettu 3448 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Stefan

Iona
« : 19.03.10 - klo 07:21 »
Kun pelaan Iona, shield of Emerian, ja nimeän jonkin värin (esim. punaisen), niin onko vastustajan yhä mahdollista pelata creatureja morphilla (esim. Akroma, angel of fury)? Eikö spellin väri yhä säily, vaikka sen pelaisi miten?

Poissa Nastaboi

Vs: Iona
« Vastaus #1 : 19.03.10 - klo 08:03 »
Lainaus käyttäjältä: Comp. rules
702.34b To cast a card using its morph ability, turn it face down. It becomes a 2/2 face-down creature card, with no text, no name, no subtypes, no expansion symbol, and no mana cost. Any effects or prohibitions that would apply to casting a card with these characteristics (and not the face-up card's characteristics) are applied to casting this card.

Kortin saa edelleen pelata morphina. Morph on väritön, ja kaikki castaamiseen liittyvät muutokset ja rajoitukset katsotaan face-down -kortin mukaan alkuperäisen kortin sijasta. Iona ei estä värittömän spellin pelaamista.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM