Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Throwinnit  (Luettu 4463 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Armus79

Throwinnit
« : 04.04.10 - klo 21:33 »
Millä tavalla päätätte throwinneistä kun vaihdatte kortteja. Olisi kiva tietää miltä kantilta tähän lähtis kun vaihtoja on kohta tiedossa varmasti isompikin läjä. Yleensä laitan suojakortiksi vain joku vanha kortti kokoelmasta...
Does Black Lotus put you on a 20 turn clock? Does Tarmogoyf fly? Does Bob survive a gutshot? Can you pitch Emrakul to Force of Will?
Yeah. Didnt think so

Poissa Temppi88

Vs: Throwinnit
« Vastaus #1 : 04.04.10 - klo 21:34 »
Ite laitan yleensä jotain random rareja ja unkkeja throw-inninä. Ne toimii samalla suojakortteina. Jos tyypillä jonka kanssa oon vaihtamassa on throw-in toivelista niin laitan jotain siitä jos sattuu löytymään.

Poissa Jukkis

« Vastaus #2 : 04.04.10 - klo 21:42 »
En ole ikinä ymmärtänyt throw-in -ideologiaa. Siis pyydetään ilmaiseksi kortteja kaupan päälle? Mikä pointti tässä on? Minultakin on ihan vaatimalla vaadittu heittämään kaupan päälle jotain kaverin throw-in -listalta. Sangen ärsyttävää. Sanonko mihin voitte throw-ininne tunkea...
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Mexx

« Vastaus #3 : 04.04.10 - klo 21:50 »
Omasta mielestäni throw-inn tapa on varsin mukava. Itse laittelen random foileja, jörssirareja, tokeneita, typen käyttis-unkkeja ja commoneita, ZEN full-art landeja sen mukaan jos wantilla sattuu olemaan toiveita.  Nämä kortit ovat minulle turhia, mutta niistä voi olla iloa jollekulle. Ja tuohan tällainen jännitystä kirjekuoren muuten niin rutiininomaiseen avaamiseen, kun ei koskaan tiedä josko sieltä sattuisi jotain mukavaa nousemaan, ikään kuin boostereita avatessa.
« Viimeksi muokattu: 04.04.10 - klo 21:56 kirjoittanut Mexx »
Karaô tû teko têrsos, kanô ois uis an dêvo.

Poissa Polari

« Vastaus #4 : 04.04.10 - klo 21:58 »
Oletuksena en laita random pikkuvaihtoihin ylimääräistä, ja empiiristen havaintojen perusteella ei laita lähes kukaan muukaan. Jos kauppoja sovittaessa on milloin mistäkin syystä jäänyt poikkeuksellisen hyvät fiilikset, katselen kaverin wantilta jos sinne olisi näyttää jotain kommonia tai muuta halpaa turhaketta. Muuten komppaan Jukkista. Vaihdetaan ne kortit mitä on sovittu, turha siinä on samalla lähetellä turhaa paskaa kumpaankin suuntaan. Jos vain heität jotain täysin sattumanvaraista, se on vastaanottajalle todennäköisesti aivan yhtä ihansama kuin sinullekin. Onhan se kiva kun kirjeestä aukeaa joku ylimääräinen rare, mutta tunne menee aika nopeasti ohi kun se Crown of Convergence päätyy kaltaistensa seuraan paskararepinoon unhoittumaan.

Eipä siinä, jos koet että sinulla on ylimääräistä pahvia jaettavaksi asti, onhan se kiva piristää muiden päivää edes sen epsilonin verran. Mutta on myös turha odottaa että jokaisessa postiluukkuun tippuvassa kirjeessä olisi ylläreitä.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #5 : 04.04.10 - klo 22:04 »
Kerran olen laittanut ylimääräisenä random player reward-lappuja, koska paketin lähettämisessä kesti kauemmin kuin olin luvannut. Muuten kyllä lähetän tasan ne kortit mistä ostaja on maksanut (foiliherkkujen suojaksi laitettuja satunnaisia commoneita ei lasketa).
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Schembo

• Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
« Vastaus #6 : 04.04.10 - klo 22:08 »
Toisen roska voi olla toiselle aarre joten jos sattuu olemaan common boxin pohjalla jotain mitä toinen haluaa niin laittelen näitä mielelläni matkaan. Varsinkin jos vaihtokansiosta meinaa tila loppua niin pisimpään kansiossa majailleet raretkin lähtevät herkästi matkaan. Olen itse melkein kaikki mahdolliset common wurmit ja muutaman unkki matosen saanut foilina juurikin throw-ininä. Kyllä ne on joka kerta mieltä lämmittänyt. Jos taas kawerilta ei löydy toive listaa tai itseltä ei löydy mitään toiveissa olevaa niin en rupea väkisinkään tuputtamaan.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Arcane

« Vastaus #7 : 04.04.10 - klo 22:16 »
Arvottomia tokeneita tai commoneita/unkkeja saatan joskus pistää ikään kuin kaupan päälliseksi mukaan, jos minulta löytyy jotain, mitä vastavaihtaja tuntuu kaipaavan. Yleensä näistä minulle arvottomista turhakkeista ilmoitan jo vaihtoa tehdessä, mutta en pyydä niistä maksua - ihan turhaan tehdään kauppaa muutamien senttien arvoisista lapuista. Tällaisia kaupan päällisiä on mukava saada silloin, kun jotain arvotonta on itse vaihtoaiheessaan pyytänyt. Esimerkiksi minä otan kyllä mieluusti full-art basiceja kaupan päälle, mutta ei niitä erikseen tule vaihdeltua tai pyydettyä. Turhaan hyödyttömän paskan tuputtaminen lähinnä oikeastaan ärsyttää, enkä sitä itse tee kuin joskus kortteja suojatessa - samaten en itse halua mitään hyödytöntä, tulee vain epäekologinen olo, kun heittää taas muutamat Chimney Impit laatikon pohjalle tahi roskiin.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa megaman

« Vastaus #8 : 05.04.10 - klo 06:54 »
Pyrin laittamaan throw-inneinä niitä itselleni turhia lappuja, jos kaverin wantilla jotain on. Yleensäkkin jos suojakortteja laitan, niin koitan valita jotain mistä voisi toisen wantin perusteella olla edes jotain iloa. Esimerkiksi vaihdon sisältäessä soldiereja muutaman commonsoturin voi iskeä mukaan. Jos vaihto on mielestäni hyvä ja vaihtokumppanikin vaikuttaa mukavalta, saattaa mukaan lipsahtaa jotain foili- tai fullartländiä.

Taka-ajatuksena on tietenkin se, että pari kertaa olen saanut hymyillä leveästi, kun jokin commoni jne. jonka haluan, mutta jota ei kukaan vaivaudu listaamaan, onkin löytynyt saapuvasta kirjekuoresta. Yllättävän usein näin myös käy. Tämä ei tietenkään ole mikään oletus: olen täysin tyytyväinen saadessani vain vaihdossa/kaupassa sovitut kortit hyvässä kunnossa, ja odotan sitä myös toiselta osapuolelta.

Poissa lithium

« Vastaus #9 : 05.04.10 - klo 11:46 »
Throw-in on mielestäni oikein hauska käytäntö. Joskus saa jopa käyttökelpoisiakin lappuja.

Yksi aina piristävä on se foili Myr, joka on tussattu täyteen nimmareita. Missä lie pyörii se nyt? Pari kertaa itsellä käynyt ja alkaa jo ikävä olla.