Poromagia

Kirjoittaja Aihe: B/R discard  (Luettu 5284 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ghastgar

B/R discard
« : 22.07.10 - klo 23:43 »
Juu eli ittellä tällä hetkellä kasassa seuraavanlainen discardi;

landit;
4x graven cairns
11x swamp
4x mountain

Cretut;
4x nyxathid
4x rotting rats
3x nezumi shortfang
1x cunning lethemancer (lähtee ekana paremman kortin tieltä)

Muut;
4x hymn to tourach
4x liliana's caress
4x blightning
4x funeral charm
4x burning inguiry
4x duress
2x inquisition of kozilek
3x scepter of fugue

Ongelmana pakan kanssa on ollut kunnon finishereiden puute. Itse en tykkää mistään spectereistä ja aion pitää pakan specter vapaana. Olen terminateja miettinyt pakkaan, mutta en ole vielä saanut hankituksi setillistä niin ei ole tullut laitettua. Kozilekkeja vois olla setillinen ja fugueta tai duresseja pari pois. Myös cunnig lethemancer on hyvin turha kortti mutta on paremman puutteessa pakassa. Olen itse tykännyt burning iqnuirystä pakassa aivan valtavasti sillä vastus menettää 6 lifea pelatessani sen mikäli caress on pöydässä. Bolttejakin voisi toki soveltaa ja vähentää vähän tuota discardin määrää kun sitä on tuossa melko mehevästi, mutta mitä suurempi yleisö on mieltä, mitä pitäisi poistaa ja mitä lisätä?

Pakkahan siis menee casual-rajoissa ja mtn suuria investointeja ei ole tarkoitus tehdä, mutta voihan niitäkin tietysti ehdotella!

Poissa mairou

Vs: B/R discard
« Vastaus #1 : 22.07.10 - klo 23:55 »
Megrim ja Liliana's Caress kuulemma auttaa.

Poissa Schembo

• Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
« Vastaus #2 : 23.07.10 - klo 09:50 »
Juu eli ittellä tällä hetkellä kasassa seuraavanlainen discardi;

landit;
4x graven cairns
11x swamp
4x mountain

Cretut;
4x nyxathid
4x rotting rats
3x nezumi shortfang
1x cunning lethemancer (lähtee ekana paremman kortin tieltä)

Muut;
4x hymn to tourach
4x liliana's caress
4x blightning
4x funeral charm
4x burning inguiry
4x duress
2x inquisition of kozilek
3x scepter of fugue

Ongelmana pakan kanssa on ollut kunnon finishereiden puute. Itse en tykkää mistään spectereistä ja aion pitää pakan specter vapaana. Olen terminateja miettinyt pakkaan, mutta en ole vielä saanut hankituksi setillistä niin ei ole tullut laitettua. Kozilekkeja vois olla setillinen ja fugueta tai duresseja pari pois. Myös cunnig lethemancer on hyvin turha kortti mutta on paremman puutteessa pakassa. Olen itse tykännyt burning iqnuirystä pakassa aivan valtavasti sillä vastus menettää 6 lifea pelatessani sen mikäli caress on pöydässä. Bolttejakin voisi toki soveltaa ja vähentää vähän tuota discardin määrää kun sitä on tuossa melko mehevästi, mutta mitä suurempi yleisö on mieltä, mitä pitäisi poistaa ja mitä lisätä?

Pakkahan siis menee casual-rajoissa ja mtn suuria investointeja ei ole tarkoitus tehdä, mutta voihan niitäkin tietysti ehdotella!

Discardia on kyllä turhan paljon ja vähät creaturet on melko pieniä. Hippi kyllä menisi pakan teemaan mutta jos sitä ei jostainn syystä halua pelata niin ei kai sitä voi pakottaa. Tälläsellä nyt alkuun lähtisin likkeelle.

-3x nezumi shortfang
-1x cunning lethemancer
-3x scepter of fugue
-4x funeral charm

+4x Lightning Bolt
+3x Tombstalker
+4x Ashenmoor Gouger
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa harold

« Vastaus #3 : 25.07.10 - klo 20:10 »
terminatet vois olla hyviä, jos vastustaja saa kretuja.

Poissa ghastgar

« Vastaus #4 : 27.07.10 - klo 14:57 »
Terminatet ovat kyllä varmasti hyviä, mut mitä mieltä ihmiset on jos tohon alkuperäseen deckki-listaan tekee seuraavanlaiset muutokset;

-3x nezumi shortfang
-1x cunning lethemancer
-3x scepter of fugue

+ 4x terminate
+ 3x avatar of discord

Lisäksi sidelle voisi hommata muutaman Thought Hemorrhagen, joka voisi tarvittaessa poistaa inhottavia kortteja vastustajalta.