Eki hajoilee japsifoili Burning Inquiryyn (hinta 50 jeniä)
Pikainen coveraagi, siteltä kun ei nettiin päässyt kuin kahdella koneella jotka yllättäen olivat jatkuvasti varattuina.
Tuuttailin itse siis UW:llä, Itsenäisyyspäivä kun jäi välistä niin piti jotain sinivalkoista tehdä.
Rundi 1, Craig Wescoe (monoB vampires)
Tiukat pelit, vein silti 2-0. Ekasa vähän hirvitti kun piti pelata Day of Judgement Highbornia + 3 mutta vampyyriä (joista 2 Bloodghasteja) ja 4 avointa mustaa manaa vastaan 13 lifestä. Ei noussut siellä landia ja Gideon vei.
Kämmäsin - Fatesealasin vastusta kun siellä oli fetchi tiskissä tilanteessa, jossa sen on topdekattava tai häviän.
2-0
Matsit 1-0
2. Ian Chung (Valakut Ramp)
Ei, Arc Traililla ei voi ampua 2 muhun ja 1 Jaceen. Ampui sitten 2 Jaceen ja 1 itseensä, oikein pelattu oli se. Tiukat pelt taas mutta tappio tuli nihkeästi.
Vikassa pelissä tapahtunutta:
Mulla 4 kaikenlaista landia ja Luminarch Ascension 4 counterilla. Kädessä Journey, Mana Leak, Flashfreeze, 2x Day of Judgement ja turhia kortteja (ei landeja). Lifet 20-20. Vastus pelaa Acidic Slimen, käsikortteja kai 3 ja manoja auki sen jälkeen kai 5.
Resolvaa, Ascension rikki, teen 2 enkeliä.
Enkelit ajaa, sun.
Vastus pelaa Gaea's Revengen, tuuttaa mut kymppiin.
Ajan vastuksen neljään, pelaan Journeyn Acidic Slimeen.
Vastus pelaa toisen Gaea's Revengen

1-2
Matsit 1-1
3. Jan Ang (UGR)
Tiukat pelit, ekan hävisin koska meni 2 vuoroa että sain pelattua Day of Judgementin yhden Frost Titanin ohi. Muuten ois tullu varsin pitkä peli todennäköisesti.
Tokan vein Ascensiolla, kolmannessa Jan pelasi 2. ja 3. vuoron Cobran ja acceleroi niillä sitä ja tätä. Lopulta aika loppuu, Baneslayerit bouncataan ja Gideon chumpataan, tasuri. Kämmäsin tässä hieman - yhdellä vuorolla olisi pitänyt ajaa päähän Baneslayerilla eikä Jacella, koska siten voittaisi landilla kun saisi manat Colonnaden aktivointiin (oletin runsaista Jace-aktivoinneista että on kuitenkin toinen kädessä). Ei ois noussu, ei väliä :Jona:
1-1-1
Matsit 1-1-1
4. Yuua Watanabe (UB)
Matsi onkin coveroitu kokonaisuudessaan täällä:
http://mtg-jp.com/eventc/worlds10/article/010179/Eka peli oli tiukka, hävisin kun dekissä oli 3 korttia (Yuualla 4) ja kilpparit ajoi mut kumoon. Tokan alkaessa aikaa rundissa oli jäljellä alle 10 min, aloitan riskikkäällä kädellä jolla voi voittaa nopeasti mutta manat eivät nouse optimaalisesti ja mut ajetaan kumoon.
0-2
Matsit 1-2-1
5. Pascal Maynard (UB)
Tiukat pelit. Oiskohan ekassa pitäny ajaa Gideonilla Jacea (3 counteria) ja Colonnadella päähän, kun vastuksella oli vain yksi musta mana auki. Ei kai. Nyt tuli Disfigure ja Jace selvisi vuoron lisää.
Tiukka tasuri. Olin tapolla viimeisellä lisävuorolla mutta siellä oli Doom Blade (tai itseasiassa 2) mun lethaliin Colonnadeen.
1-1-1
Matsit 1-2-2
6. Leung Hon Chong (homebrew UW planeswalkers)
Vastuksen ekan pelin alku oli vahva land, land, land mana leak, land mana leak mana leak, land koth, land chalice jace - alkua lukuunottamatta josta selvittiin Gideonilla, vaikka 3x Mana Leak veikin Wall of Omensin (!) ja 2x Luminarch Ascensionin. Tokassa vastus ei nostanut oikeastaan mitään relevanttia.
2-0
Matsit 2-2-2
Ja huomenna draftille.