Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Peliseuraa Kannuksen lähettyviltä?  (Luettu 5456 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa farewell

Peliseuraa Kannuksen lähettyviltä?
« : 15.05.11 - klo 12:56 »
Elikkä peliseuraa tarvis kannuksen lähettyviltä. Ilmotelkaa jos löytyisi. Iällä ei ole väliä.. itellä 18wee mittarissa..

Poissa Thalian

Vs: Peliseuraa Kannuksen lähettyviltä?
« Vastaus #1 : 31.05.11 - klo 18:50 »
Elikkä peliseuraa tarvis kannuksen lähettyviltä. Ilmotelkaa jos löytyisi. Iällä ei ole väliä.. itellä 18wee mittarissa..

Ylivieskassa, siinä 30 kilsan päässä olisi about saman ikäisiä pelureita jokunen kappale. Jos kiinnostaa, niin privalla jos lähestyt, niin voin heitellä jonkinlaista yhteystietoa.

Poissa Stils

« Vastaus #2 : 31.05.11 - klo 22:00 »
Ylivieskassa ollaan pelattu muutaman naaman voimin, mutta en tiedä onko täällä enemmän pelaajia vielä. Kannuksessa tiettävästi on myös jonkinmoinen rinki, jossa käy porukkaa myös Toholammilta (korjatkaa jos olen väärässä).
Suunnitelmissa olisi, että jos saisin syksylle hommattua tiloja käyttöön, niin voisin alkaa aktiivisesti pyörittämään jonkinlaista MTG-porukkaa, jonne voisi tulla lähialueelta (Ylivieska, Sievi, Kannus, Toholampi, Haapavesi, Oulainen, mitä tässä nyt on) ja turnauksia olisi tarkoitus järkätä.
Ouluun on opiskelijalle aina pitkä matka pelaileen...

Poissa Thalian

« Vastaus #3 : 31.05.11 - klo 22:56 »
Suunnitelmissa olisi, että jos saisin syksylle hommattua tiloja käyttöön, niin voisin alkaa aktiivisesti pyörittämään jonkinlaista MTG-porukkaa, jonne voisi tulla lähialueelta (Ylivieska, Sievi, Kannus, Toholampi, Haapavesi, Oulainen, mitä tässä nyt on) ja turnauksia olisi tarkoitus järkätä.

Nuorisotoimen kautta saanee Sputnikkia käyttöön, jos ei helposti, niin ainakin kohtuullisella vaivalla. Voin helppiä, jos eivät meinaa olla yhteistyökykyisiä. Veikkaan, että mun nimi muistetaan siellä vielä.

Poissa Stils

« Vastaus #4 : 31.05.11 - klo 23:05 »

Nuorisotoimen kautta saanee Sputnikkia käyttöön, jos ei helposti, niin ainakin kohtuullisella vaivalla. Voin helppiä, jos eivät meinaa olla yhteistyökykyisiä. Veikkaan, että mun nimi muistetaan siellä vielä.

Elisalta ajattelinkin kysellä :) Oma aikataulu estää kesällä asioiden hoitamisen mutta näen Spukessa paljon potentiaalia pelipaikaksi. Ja jos ei Spuke niin saattaa kaupungilla olla joku muukin huone parilla pöydällä ja saniteettitiloilla, sehän riittäisi mainiosti :)
Ja kiitos avun tarjouksesta, pistän korvan taakse ongelmien varalta ^^

EDIT: Kunta sana muutettu kaupungiksi :D

Poissa Thalian

« Vastaus #5 : 02.06.11 - klo 12:56 »

Elisalta ajattelinkin kysellä :) Oma aikataulu estää kesällä asioiden hoitamisen mutta näen Spukessa paljon potentiaalia pelipaikaksi. Ja jos ei Spuke niin saattaa kaupungilla olla joku muukin huone parilla pöydällä ja saniteettitiloilla, sehän riittäisi mainiosti :)
Ja kiitos avun tarjouksesta, pistän korvan taakse ongelmien varalta ^^

EDIT: Kunta sana muutettu kaupungiksi :D

Yksi vaihtoehto on myös kysellä AMKlta tiloja käyttöön. Siellähän pelataan jo shakkia maanantaisin (tai pelattiin ainakin vielä joitain vuosia sitten...), joten hyvillä suhteilla tiloja saattaisi saadakin käyttöön. Toisaalta Elisa on sen verran hieno nainen, että saattaa kyllä antaa tiloja käyttöön paljon helpommin.

Poissa Petuzki

« Vastaus #6 : 08.06.11 - klo 00:36 »
minä järjestän kannuksen monitoimitalolla satunnaisesti pelejä. Tännepäin saapi tulla jos kiinnostaa :)

Poissa Stils

« Vastaus #7 : 14.06.11 - klo 09:21 »
minä järjestän kannuksen monitoimitalolla satunnaisesti pelejä. Tännepäin saapi tulla jos kiinnostaa :)

Jos haluat ottaa riskin että ulkopaikkakuntalaisia saapuu paikalle, niin voisit pistellä tänne ilmoitusta, niin Ylivieskakin saattaa löytää tiensä lappuja lätkimään  ;D

Poissa farewell

« Vastaus #8 : 14.06.11 - klo 16:03 »
Olis kyllä hienoa jos saatais jossain järjestettyä vähän suurempi turnee jossa olis jaossa myös palkintoja. Pitää kysellä jos vaikka kannuksen monitoimitalolla voisi järjestää!

Poissa Assariah

« Vastaus #9 : 14.06.11 - klo 16:08 »
 ;) Olisko ylivieska millään mahdollinen ;) oon ite majailemassa täällä haapavedellä nyt kesällä niin toi kannus on vähän tuskasen kaukana
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa yugular

« Vastaus #10 : 23.06.11 - klo 09:13 »
Jos Kannuksessa on pelejä niin tännekkinpäin saa ilmoitella! Kokkolasta voisi saada pari kaveria mukaan (formaatista riippuen tietty). Ja itsellänihän on kuutio ja mielelläni pelailen tuntemattomienkin kanssa jos sellainen limited formaatti kiinnostaa.

Kuutio:
http://forums.mtgsalvation.com/showthread.php?t=225216

edit. Stils on vissiin mun fb-kaveri jos olen yhtään kärryillä?
paupertothepeople.proboards.com

Poissa Stils

« Vastaus #11 : 23.06.11 - klo 12:17 »

edit. Stils on vissiin mun fb-kaveri jos olen yhtään kärryillä?

Oot hyvin kärryillä :D

Poissa yugular

« Vastaus #12 : 03.09.11 - klo 10:40 »
Mites Kannus/Ylivieska akseli? Joko syksyn pelejä aletaan suunnittelemaan? Voisin Kokkolasta koittaa kasata porukkaa matkaan formaatista riippuen tietty :)
paupertothepeople.proboards.com

Poissa Petuzki

« Vastaus #13 : 05.09.11 - klo 00:43 »
kiinnostaako mahdollisesti jo tämän viikon lauantai eli 10 päivä pelailut täällä Kannuksessa?
Olettaen tietenkin, että monitoimitalo on vapaana.
Formaatteja on jokalähtöön saatavilla kiinnostuksen mukaan ja maksua järjestelyistä olen ottanut 2e per naama jolla katetaan monarin vuokra
Huomenna voin käydä kysymässä onko vapaana ja laittaa ilmoitusta vaikka tähän ketjuun.
Minut saa kiinni YV:llä helpoiten jos tulee kysyttävää

Poissa Opien

« Vastaus #14 : 20.10.16 - klo 19:41 »
Onkos Ylivieskan suunnalla mitään peliporukoita tällä hetkellä? Tullu tuota magic duelsia pelattua melko aktiivisesti. Kova olis halu päästä pelaileen ihan korteilla.
« Viimeksi muokattu: 22.10.16 - klo 14:11 kirjoittanut Opien »