Asuntolan säännöt rajoittavat liikkumista...? Voin toki ylireagoida ja ymmärtää väärin, mutta tuo tuntuu oudolta ajatukselta.
Joskus mielestäni kävin torstaina siellä, ja ilmeisesti Pokemonin pelaajia oli jonkin verran - ja koska harrastan myös taskuhirviöiden kouluttamista DS:llä, tiedän, että Jyväskylässä pitäisi olla suhteellisen aktiivisia pelaajia korttipelille. Tosin, ainakaan silloin heitä ei ollut niin paljoa, etteikö pelaamaan olisi mahtunut. Tosin, myymälän puolella takatilan sijaan.
Oma aikatauluni tällä hetkellä on, että olen yliopistolla ma 12-14, ke 8-16, to 14-16 ja pe 12-16. Toisin sanoen tiistaini on täysin vapaa, ellen ole päättänyt opiskella itsenäisesti tai käydä tentissä (kuten nyt 13.9. klo 13 eteenpäin). Loppuviikosta tosin aikatauluni ovat - kuten todeta saattaa - aika painajaismaisen iltapäiväpainotteisia opistolla, mikä voi rajoittaa hieman. Voisi hieman katsoa, kuinka pelaajia saa kasaan - myös ainakin shadowthreadia.
Käytännössä minulla on tällä hetkellä käytössäni aika competitive Rafiq-pakka (josta puuttuu vain myöhemmin saapuva Jace Beleren, jos tällä viikolla lähteneet tilaukset saapuvat ajallaan) ja vahvasti keskeneräinen eli vähemmän competitive Ghave-pakka, jonka saan kuitenkin valmiiksi kuun loppuun mennessä. Jos olen ymmärtänyt oikein, sinulla on aika vähän modattu Mirror Mastery, joten voinen ihan hyvin pelata Ghavella, vaikka koenkin sen keskeneräiseksi. Saa nähdä, kuinka ylivoimainen shadowthread silloin olisi, jos hänet saadaan mukaan.