Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Raportti Tampereelta - Kuinka castata Infernal Tutor neljän counterin läpi  (Luettu 4687 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Saimu

Tässä viikonlopusta ei pitänyt olla mitään kirjoitettavaa. Eikä siinä ollutkaan. Ennen kuin pelasin sunnuntaina legacyn semifinaalin toisen gamen. Sen sijaan, että olisin kirjoittanut tuon gamen epäonnistuneiden peliliikkeiden –ketjuun, päätin jakaa kanssanne koko viikonlopun tapahtumat pienen raportin muodossa.

Pre-viikonloppu

Jacen ja Mysticin ollessa standardissa paras pelaaja yleensä pärjäsi ja WotC:lla painettiin paniikkinappulaa. Tämä avasi formaatin täysin kaikille mahdollisille deckeillä ja aika näyttää mistä tulee seuraavaksi formaattia dominoiva.

Onneksemme olimme suunnitelleet Kuisman ja Lindroosin kanssa MODO-juhannuksen Rikolan luona, jolloin ehtisimme rikkomaan formaatin ja slotti Tampereen PTQ:sta olisi varma. Matti innokkaasti hakkasikin päätä seinään mono redillä 2-maneissa ja jossain dailyssä kunnes ei enää kestänyt vittuilua muilta. Muut grindasivat joko blockia tai hylkeitä, hyvin vaihtelevalla menestyksellä. Jossain vaiheessa Matti forsasi mut testaamaan standardia ja pienen väännön jälkeen vastahakoisesti suostuin. Otin Caw-Bladesta Mysticit, Jacet ja equipmentit pois ja tunkkasin tilalle sattumanvaraisia vehkeitä. Matin jälleen otettua bataattiin totesimme, ettei mono redillä voi voittaa gameja ja kenenkään täysijärkisen ei pitäisi pelata sitä. Tämän jälkeen kukaan ei edes puhunut standardista.

Tampere

Tampereelle saavuttiin mukavasti perjantaina, jotta ehtisi viettää mahdollisimman paljon aikaa umpitunnelissa olevan Tero Niemen kanssa. Minä, Allu ja Tero majoituttiin Airaksisen sikolätiiin, jota sunnoksikin jotkut kutsuvat. Olivat kuulemma siivonnut ennen meidän tuloa. Muiden onneksi Teron juna jäi jumiin keskelle ei mitään parin tunnin ajaksi ja seuraavan päivän PTQ:ta ehdittiin hetken aikaa miettiä ihan vakavasti. Matkalla haetut oluet alkoivat hupenemaan ja ideat paranemaan. Lopulta noin kymmenen aikaa humaltanut nuori mies saapuu vihdoin perille ja todellinen ”testaus” voi alkaa. Tässä vaiheessa olin saanut net-deckattua itselleni UB controllin, joka on ihanasti hidas ja kankea. Illan edetessä oluet katosivat tasaista tahtia ja Teron pinna alkaa palamaan kun ei voita gameakaan UBR Twinillään. UB:lla on siis ainakin yksi hyvä match up, joka on enemmän kuin muista deckeitä tietää. Deckivalinta on siis helppo ja aika siirtyä neljän tunnin unille.

Aamulla herätessä löydämme Mikon grindaamasta pokeria. Ei kuulemma väsyttänyt, joten oli sama olla nukkumatta. Well played.

PTQ

(click to show/hide)

Round  1
Ensimmäisellä kierroksella koppaan hieman heikon matsin kun Tiinus tulee vastaan Forgemaster Tezzeretillä. Ekassa gamessa ei ollut juuri näyttää. Tokassa gamessa olin counteroinut yhden Tezzin aikaisemmin ja minulla oli 5 manaa käytössä. Kädessä oli Jace, Inquisition, Spellskite ja jotain jörmyä. Päätän pelata  Inquisition edellä niin on paremmat infot jatkoa varten. Tiinuksen kädestä näkyy Tezz sekä Battlesphere ja hänellä on 6 manaa tiskissä. Pelaan Jacen ja nostan siitä Mana Leakin. Tässä vaiheessa toki minulla on yksi mana auki ja Tiinus kiittää nostamalla landin deckin päältä ja pelaamalla Pallon. Fiksumpana ihmisenä olisi voinut ensin pelata Jacen ja nostaa lapun, koska riippumatta mitä siellä kädessä on, olen kuitenkin sen pelaamassa. Olisihan sieltä toki tullut Tezzi Leakin ympäri, mutta sitä vastaan olisi ollut hieman helpompi taistella Tar Pitin avustuksella.
0-1

Round 2
Markku Heikkilä ja UR Twin. Vaikka humalassa testaattiin niin oltiin silti oikeassa Twinin suhteen. Kyllä siinä joutuisi ihan tosissaan tuusaamaan, jos haluaisi hävitä. Ei ole Twinillä helppoa kun deckistä löytyy discardia, countereita ja poistoa. Matsin jälkeen Markku yrittää vielä suolata mua pyytämällä nähdä deckini ja kääntelemällä sieltä kortteja ylösalaisin.
1-1

Round 3
Ville Nevalainen ja taitointensiivinen Tempered Steel. Minusta se on hienoa, että löytyy lojaaliutta Suomen MTG-skeneä kohtaan sen verran, että tullaan foldaamaan 10 euroa voittajan matkakassaan. Matsissa ei juuri tapahtunut mitään mielenkiintoista. Poistin miehet ja pelasin kortteja, jotka tekevät jotain.
2-1

Round 4
Hannu Vallin oli perinteiseen tapaan tullut pelaamaan deckiä joka miehelle sopii parhaiten, pultteja päähän. Ekassa gamessa tulee Goblin Guide pieksuille ja lopun aikaa tradetaan yksi yhteen asioita. Hannu on nopeasti puhki, mutta enpä minäkään actionia nosta kädessä odottelevan Wurcoilin avuksi ja kuolenkin ennen kuin saan sen tiskiin kun joutui Deprivella ottamaan landin käteen. Tokassa gamessa varmaankin kämmiblockaan Spellskitellä Ember Hauleria Spikeshotin sijaan. Nyt hän pääsi Burstaamaan Spellskiten pois ja ampumaan Shrinea päähän kun olen saanut jo pelattua Wurmcoilin tiskiin. Minä kun luulin, että se retardi oli toisella puolella pöytää. Eipä ole ansainnut matseja voittaa, jos ei osaa pelata.
2-2

Tilt-drop ja Teron kanssa keitolle. Nakitan Lindroosin pelaaman MOCS:n puolestani, joka alkaa 1 am. Max, Allu ja Roope katselee kun yritän pyöriä ANT:lla, jonka olen lainannut lekaa varten. Eipä siitä pyörimisestä tullut kuin muille huvitusta ja minulle noloja hetkiä. Kymmenisen kultakalaa myöhemmin homma alkaa sujumaan jo jollain tapaa ja voi keskittyä olennaiseen. Tero alkaa humaltumaan hyvin perinteistä tahtia illan edetessä. Kymmenen aikaa aletaan suunnittelemaan baariin lähtöä ja pitihän sitä päivän hiet käydä suihkuttelemassa pois. Tämä vain osoittautuu kohtalokkaaksi virheeksi baari-illan kannalta, koska Tero onnistuu sammumaan suihkussa ollessani. Aina ei voi voittaa. Pikainen reschedule ja lopetan juomisen, jotta ehtii hieman edes selvitä ennen 1 am. Pelaankin itse MOCS:n.

Aloitan 3-0 kunnes alkaa peliliikkeiden sarja, joista mestari Oksanenkin oli ihmeissään kun niitä katseli ja nopeasti oltiinkin yksi matsi alaspäin. Yhtenä mainintana vaikka, ettei jätetty Phyrexia’s Corea auki kun pelattiin Volition Reins vastustajan Metamorphiin, jolla oli kopioitu Consecrated Sphinx. Ei nyt aina voi kaikkee tajuta ajallaan. Tässä vaiheessa Roope scooppaa ja lähtee kotiin nukkumaan. Samaan aikaan alkaa kuulua epämääräistä äännähtelyä sohvalta. Tero esittää merkkejä elämästä. Hän  kysyy paljonko kello on, puoli viisihän se oli. Tämän jälkeen käydään eeppinen keskustelu johon liittyi Mikon halausfutismatsi, kotiin pääseminen ja legacy-turnaus. Keskustelussa ei ole mitään järkeä ennen kuin jossain vaiheessa Terolle tulee ilmi, että kello ei olekkaan puoli viisi illalla. Tämän valaistuksen saaneena Tero päättäkin jatkaa oluen juomista. Foldasin nopeasti tokan matsin ja päätin mennä muutamaksi tunniksi nukkumaan ennen legacya.

Kellon soitua löydän Teron jälleen sammumispisteessä modottamasta. Uusi humala tulee vissiin nopeasti kun vanhakaan ei ole ehtinyt poistua. Allun kanssa take overataan Teron drafti sekä posautetaan matsi pois ja naureskeltiin kun Tero yritti saada meitä pelaamaan oikein.

Legacy - Taitopelien ykkönen

Edellisen kerran olen formaattiin koskenut noin kaksi vuotta sitten ja juuri mistään ei ole mitään hajua. Se tosin ei ole legacyssä ennenkään ollut ongelma.

(click to show/hide)

Round 1
Mikko Grönlund ja StifleNought Bridgeillä ja Show and Telleilla. Eka pyörin ja kuolen, tokassa pyörin ja vastustaja kuolee ja kolmannessa Iona tulee kahteen kertaan tekemään elämästä vaikeeta. Jotain myssyttelyä siellä tapahtu kun onnistuttiin lisävuoroille menemään.
0-1

Round 2
Vastustajani pelaa Magus of the Moonin ja discardilla kädestä näkyy Flametongue Kavu ja Rakdos Pit Dragon. Jännästi voitin. Tokassa gamessa vastukseni alottaa chalile nollalla, tuijottelee vähän kättään ja pää nuokahtaa alas. Mies ei pelaa landia ja passaa vuoron. Parin vuoron päästä pelaan discardin vastustajaan ja nään käden, jossa oli kaksi Simian Spirit Guidea, Chrome Mox ja Trinishpere. Ei vissiin ollu menny se eka vuoro ihan putkeen.  Jossain vaiheessa tulee  Trinispheren tiskiin, mutta bouncaan vehkeitä käteen jne.
1-1

Round 3
Joku BGW vastassa. Ekan pelin mulligoin kuuteen ja pidän käden ilman landeja, mutta siinä on vehjettä kerrakseen. Tokalla vuorollani vastuksella on Toppi tiskissä ja mana auki. Ehdotan discardiin siirtymistä. ”Ok”.Kolmannessa pelissä mulligoin drawilta viiteen. Vastustaja alottaa land go. Nostan Infernal Tutorin ja tuijottelen hetken kättä. Pelaan Lotus Petal, Ritual, Ritu… Tässä vaiheessa vastustaja keskeyttää minut ja haluaa ekan Ritualin jälkeen pelata Extirpaten haudassa olevaan Ritualiin. Psst:aan ettei miehellä ole prioritya tässä vaiheessa. Vähän närkästelen, koska Extirpate tekee pyörähtämisestäni ihan saatanan vaikeeta. Jatkan siitä huolimatta pelaamalla toisen Ritualin, LEDin ja Tutorin hakien Nauseamin. Castaan Nauseamin yksi mana poolissa, johon vastustajani responssaa Extirpatella. Vähän on raskasta yrittää osua Tendrilsiin kun ei ole tutoreita auttamassa. Paitsi kun vihu päättää ottaa Extirpatella deckistä Lotus Petalit pois. Sitten voitti.
2-1

Round 4
Merfolkkia vastassa. Hitsaamme ekaa gamea 25 min, jonka lopulta voitan. Vastustaja nostaa alotuskäden tokaan peliin ja huomaan siellä olevan eri värisiä sleevejä. Kutsun tuomarin paikalle ja kaveri laitetaan vaihtamaan sleevit. Kysyn tuomarilta eikö hän aio tarkistaa onko merkatuissa korteissa patternia. Ei kuulemma ole mitään syytä tehdä näin kun rangaistus on kuitenkin sama. Onhan se ihan sama onko siellä kaikki counterit merkitty vai ei. Myöhemmin tuomari kertoo pienen pelivirheen käyneen asian suhteen. Ei ne pelaajat pelkästään pihalla ole. Häviän tokan gamen ja meille jää muutamia minuutteja kolmatta gamea varten. Päästään tilanteeseen, jossa minulla on 8 lifeä ja vastustajalla kaksi Mutavaulttia jyystämässä mua. Vastustajani on käyttänyt jo useita countereita discardeihini ja tie saattaa olla vapaa. Päätän lähteä desperadolle kun kädessä on LED, 2xPetal, Tutor ja Tendrils. Kamat tiskiin ja Tutorilla Nauseam. Tässä vaiheessa tulee taas mieleen vaihtoehtoisia pelauksia. Olisi voinut vaan vetää kamat tiskiin ja pelata Tendrilsin. Seuraavalla vuorolla olisi Mutavaulttien ajon jälkeen ollut 12 lifessä, josta pyörähtäminen olisi ollu vähän helpompaa. Kun Nauseamista löytyy tarvittavat kortit, life totalini näyttää lukemaa -1. Vitun paisti.
2-2

Round 5
Tampereen tuuheatukkaisin Markku Rikola with lands. Mä en kai voi hävitä tätä match uppia? En kai voi.. Markku aloittaa Explorationilla ja parilla landilla. Minä pelaan landi Ponder, landi Preor.. ”Mitä vittua sä teet?” Jaa niin se ei ollu symmetrinen. Markku yrittää jotain viuhua loamilla ja pyöräilymailla. Pari vuoroa myöhemmin nostan kortin mietin hetken ja mumisen jotain vuoron vaihdosta kunnes otan komennon takaisin. Markku hieman hymähtää ja antaa mun tehdä tämän. No sut pois saleteilla. Tokassa gamessa Markku yrittää lukottaa mua Valkoisella Leylinella ja Rishadan  Porteilla. Jossain vaiheessa Markku nostaa Intuitionin jolla haetaan kolme Chalicea, joista yhtä koitetaan yhdellä mylpyrällä tiskiin. Tässä vaiheessa Portit on käytetty manaksi, joten tie on auki ja responssiin pelaan Chain of Vaporin Leylineen. Omalla vuorolla lähden pyörimään pelaamalla kamaa ja varomalla, ettei vahingossa pelata ykkösen castereita. Olis saletti tappo hakemalla Tendrils, jos olisi vain yksi stormia enemmän. Niistä Chaliceen counteroituvista asioista muuten kasvaa storm count.. Noh lähdetäänpä hakemaan sitten Tutorilla Nauseamia ja toivotaa, että osuu tarpeeksi. Haun yhdessä törmäsin deckissä olevaan Tutoriin.  ”Jaa niin näitä voi chainata”. Olin oikeassa. En voinut hävitä.
3-2

Helposti breakereillä kahdeksas sija. Kalamies jäi prosenttiyksikön kymmenyksellä yhdeksänneksi.

Quarterfinal
Allu Väänänen ja BWR rekto. Allu mulligoi viiteen ja aloittaa discardilla. Näytän landi, petal, 2 Ponderia, 2 Preordainia ja Brainstorm. Noin vähän myöhemmin voitin. Tokassa gamessa minulla on kädessä IGG ja Tutori, mutta pyörimiseen tarvittavaa LEDiä ei meinaa löytyä. Jossain vaiheessa Allu pelaa UG miekan. Problem solved. Seuraavalla vuorolla pöntössä on kaikki tarvittava. Alan pyörimään, ”Petal, Ritual.. Eiku!” Ritual takaisin ja Allu kihistelee mulle. Pelataan eka tää Tutori, joka olisi muuten myöhemmin discardattu IGG:iin, ja haettiin toinen Ritual storm countin nostamiseksi. Eipä sillä ollut edes väliä kun pyörin saleteilla yhden yli tarvittavan.

Semifinal
Vastus pelaa UGW:ta. Ekassa gamessa pyörin pienen taistelun jälkeen. Aloitus käteeni nousee IGG. Repeän ääneen ja paikallaolijat vähän ihmettelevät mitä juuri tapahtui. On muuten hivenen paska vehje ja unohtu sidettää se ulos. IGG vähän ikävästi häiritsee juonia käden tyhjentämisestä, jotta pääsisi pelaamaan Tutorin Demoniccina. Maukkaasti nostan one of Chrome Moxin, jonne sen saa tarvittaessa tuupattua.  Kaverin käsi vaikuttaa hyvin counteripitoiselta kun ei hän juuri mitään pelaakkaan. Ensimmäiset discardit countteroidaan ja vastus nylkyttää eka Hierarchillaa ja myöhemmin Goyffilla mun elämiä pois. Mulla on kohtalaiset välineet pyörimiseen, mutta discardia ei nouse moneen vuoroon. Viimeiselläkään mahdollisella vuorolla ei discardit nouse joten oli lähdettävä sokkona ampumaan. Myssytän ja pelaan pari LEDia, Petalin ja Chrome Moxin tiskiin. Lähden kokeilemaan jäätä pelaamalla Chain of Vaporin LEDiin uhaten bouncata mun faksit käteen. Vastustaja nielaisee syötin kun pelkää Tendrilsiä ja pelaa FoWin manoilla. Pelaan Dark Ritualin, joka Misstepataan. Tässä vaiheessa mulla on kaksi korttia, Cabal Ritual ja Tutor.Käytettävissä neljä manaa ja LEDit. Pelaan Cabal Ritualin, johon vastustajan snap callaa FoWilla. Ei muuta kuin Tutoria ja säkätään LEDit. Vastus koittaa vielä Dazettaa, mutta maksu toki tulee LEDin manoista. Vähän siinä tarvi apuja vastustajalta, jotta tuon gamen pysty voittamaan.

En oikein tiedä mistä aloittaisin käsittelemään vastustajan posautuksia. Sillä on alussa kaksi fowia, Misstep ja Daze, jotka se pystyy pelaamaan. Kun pelaan Chainin vastustaja päätti FoWata Tendrilsin pelossa. Tässä vaiheessa mulla oli kolme korttia kädessä ja kaksi landia, Petal ja Mox auki. En voi mitenkään saada tarpeeksi storm counttia tai manaa, jotta hän ei saisi counteroitua tarvittaa määrää asioita tai Tendrils kopioita.

Seuraavana voidaan miettiä mitä miehen mielessä on liikkunut kun pelasin Cabal Ritualin ja käteen jäi yksi kortti. Tietysti hän ajatteli sen olevan Tendrils. Jos se on Tendrils, vastustaja voittaa pelaamalla FoWin. Mitäs jos se onkin Tutori? Millään muulla kortilla ei tässä vaiheessa ole väliä. Olisi ehkä kannattanut pelata Daze tässä vaiheessa, jolloin olisin maksanut ja mulle olisi jäänyt yksi mana auki. Sitten olisi voinut  huoletta FoWata Cabal Ritualin.

Final
Oikeesti tässä vaiheessa alettiin seuraamaan viimeisin quarterin kolmatta gamea. Max skuuppaa kun sillä ei ole yhtään voittokeinoa jäljellä ja deckissä vähemmän kortteja kuin vastustajalla. Ehdotan semifinalisteille, jos heidän voittajansa suostuisi splittiin niin pääsisi vihdoin pois Tampereelta. Saadaankin suoraan sovittua painotettu three way split ja kaikki on tyytyväisiä.

Saapuessamme takaisin kämpille sieltä löytyy Tero, mutta mies on odotusten vastaisesti ihan kunnossa ja vain siedettävästi humalassa. Maailmassa tapahtuu ihmeellisiä asioita.

-Saimu
« Viimeksi muokattu: 04.07.11 - klo 22:49 kirjoittanut Saimu »
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa ADraw-

/me painaa Tykkää-nappulaa
« Viimeksi muokattu: 05.07.11 - klo 15:09 kirjoittanut ADraw- »

Poissa Ilkka_s

Myönnetäänpäs ihan julkisestikin olevani tuo virheen tehnyt tuomari (vaikka Tampereella oltiinkin niin Arttu ei tuota kämmiä tehnyt...). Kuitenkin virheistä oppii ja kehittyy ja ensi kerralla teen luultavasti ihan uudet virheet.

Kiitoksia vielä kaikille viikonlopun turnauksissa läsnäolleille hyvin sujuneista turnauksista ja mukavasta ilmapiiristä (ilmanlaadusta en sano mitään).

Poissa duracel

Virkistävä raportti.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Voisi käyttää jopa termin "refreshing" vaihtoehtoista suomenkielistä merkitystä, likimain: ilmaa puhdistava.

Poissa Arirmind

Semifinal
Vastus pelaa UGW:ta. Ekassa gamessa pyörin pienen taistelun jälkeen. Aloitus käteeni nousee IGG. Repeän ääneen ja paikallaolijat vähän ihmettelevät mitä juuri tapahtui. On muuten hivenen paska vehje ja unohtu sidettää se ulos. IGG vähän ikävästi häiritsee juonia käden tyhjentämisestä, jotta pääsisi pelaamaan Tutorin Demoniccina. Maukkaasti nostan one of Chrome Moxin, jonne sen saa tarvittaessa tuupattua.  Kaverin käsi vaikuttaa hyvin counteripitoiselta kun ei hän juuri mitään pelaakkaan. Ensimmäiset discardit countteroidaan ja vastus nylkyttää eka Hierarchillaa ja myöhemmin Goyffilla mun elämiä pois. Mulla on kohtalaiset välineet pyörimiseen, mutta discardia ei nouse moneen vuoroon. Viimeiselläkään mahdollisella vuorolla ei discardit nouse joten oli lähdettävä sokkona ampumaan. Myssytän ja pelaan pari LEDia, Petalin ja Chrome Moxin tiskiin. Lähden kokeilemaan jäätä pelaamalla Chain of Vaporin LEDiin uhaten bouncata mun faksit käteen. Vastustaja nielaisee syötin kun pelkää Tendrilsiä ja pelaa FoWin manoilla. Pelaan Dark Ritualin, joka Misstepataan. Tässä vaiheessa mulla on kaksi korttia, Cabal Ritual ja Tutor.Käytettävissä neljä manaa ja LEDit. Pelaan Cabal Ritualin, johon vastustajan snap callaa FoWilla. Ei muuta kuin Tutoria ja säkätään LEDit. Vastus koittaa vielä Dazettaa, mutta maksu toki tulee LEDin manoista. Vähän siinä tarvi apuja vastustajalta, jotta tuon gamen pysty voittamaan.

En oikein tiedä mistä aloittaisin käsittelemään vastustajan posautuksia. Sillä on alussa kaksi fowia, Misstep ja Daze, jotka se pystyy pelaamaan. Kun pelaan Chainin vastustaja päätti FoWata Tendrilsin pelossa. Tässä vaiheessa mulla oli kolme korttia kädessä ja kaksi landia, Petal ja Mox auki. En voi mitenkään saada tarpeeksi storm counttia tai manaa, jotta hän ei saisi counteroitua tarvittaa määrää asioita tai Tendrils kopioita.

Seuraavana voidaan miettiä mitä miehen mielessä on liikkunut kun pelasin Cabal Ritualin ja käteen jäi yksi kortti. Tietysti hän ajatteli sen olevan Tendrils. Jos se on Tendrils, vastustaja voittaa pelaamalla FoWin. Mitäs jos se onkin Tutori? Millään muulla kortilla ei tässä vaiheessa ole väliä. Olisi ehkä kannattanut pelata Daze tässä vaiheessa, jolloin olisin maksanut ja mulle olisi jäänyt yksi mana auki. Sitten olisi voinut  huoletta FoWata Cabal Ritualin.

Jeps karseita aivopieruja päivän päätteeks. Pakka on täyttä rautaa (NO RUG, ei UGW), mutta pilotti onnistuu aina sössiin turnausvoittomahdollisuudet.

3 korttia + 5 manaa
vs
mun: 2 fow 1 daze

Chain of vapor fowattiin, koska oli varaa pelaa safe. 2 korttia 4 manaa vs 1 fow 1 daze. Cabal Ritualin jälkeen jäi 2 manaa suoraksi ja sopivasti daze odottamaan tutoria jos siellä ei oliskaan tendrillsiä kädessä... eiku... niin noi ledit! "hupsista saatana" kuten on tapana sanoa.

Tehkää pojat perässä!

Tää oli hyvä kokemus. Eipä oo tullu pelattua legacy tendrillssiä vastaan vielä tällä pakalla, tai oikeestaan kunnollista listaa vastaan millään..

Poissa Saimu

Kiitoksia positiivisesta palautteesta. Edellisestä raportista vierähti ~8 vuotta, saa nähdä kauanko seuraavaa saa odottaa.

Lainaus käyttäjältä: Arirmind
(NO RUG, ei UGW)

Ei aina kaikkea voi muistaa. Eipä näkynyt matsin aikana kuin sinisiä ja vihreitä kortteja.

Lainaus käyttäjältä: Arirmind
"hupsista saatana"

Kaikki tekevät virheitä ja tärkeintähän on ottaa niistä opikseen.
« Viimeksi muokattu: 06.07.11 - klo 16:28 kirjoittanut Saimu »
Triathlonblogini

Poissa Rancid-

Äpäp, kyllä sieltä REB mun mielestä pelattiin.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Saimu

Allu ainakin pelasi quartereissa ReBin mua vastaan, mutta semeissä en muista sellaista tapahtuneen. Saatan toki olla väärässä.
Triathlonblogini

Poissa Arirmind

Allu ainakin pelasi quartereissa ReBin mua vastaan, mutta semeissä en muista sellaista tapahtuneen. Saatan toki olla väärässä.

Sidetin mm. 2 REBiä sisään ja blastasin yhen Brainstormin sulta.

Poissa Saimu

Sidetin mm. 2 REBiä sisään ja blastasin yhen Brainstormin sulta.
I stand corrected.
Triathlonblogini

Poissa Nastaboi

Saimua sais kyllä lukea useamminkin.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM