Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Transform kortit dräftissä  (Luettu 3605 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lochness

• Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Transform kortit dräftissä
« : 30.10.11 - klo 22:06 »
Mikä on suositeltu/virallinen tapa transform korttien kanssa, kun avataan boosteri dräftissä? Näytetäänkö kaikille podeissa oleville pelaajille mikä on boosterista avattu transform kortti vai ei? Damissa transform kortti piti näyttää muille.
« Viimeksi muokattu: 30.10.11 - klo 22:47 kirjoittanut Lochness »
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Transform kortit dräftissä
« Vastaus #1 : 31.10.11 - klo 05:46 »
Transform kortit ovat julkista informaatiota, joten paras tapa on boosteria avatessa näyttää samaan aikaan selkeästi boosterissa oleva transform kortti muille pelaajille. Kun transform kortin pickkaa, se täytyy sijoittaa valittujen korttien pinon päällimmäiseksi eikä sen näkyvyyttä saa peittää muilta pelaajilta kunnes olet pickannut seuraavan kortin ja sijoittanut sen pakkasi päällimmäiseksi.

Koko homma onnistuu tietysti parhaiten valvotussa, ajastetussa dräftissä, mutta niitä Suomessa pelataan valitettavan harvoin (lue: limited PTQ Top 8:t ja SM-kisat).
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Rancid-

« Vastaus #2 : 31.10.11 - klo 09:17 »
Ei limited-PTQ-topkaseissakaan mun kokemuksen perusteella yleensä draftata ajastettuna. Jäljelle siis jää vain SM-kisojen draftit.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
« Vastaus #3 : 31.10.11 - klo 10:52 »
Ei limited-PTQ-topkaseissakaan mun kokemuksen perusteella yleensä draftata ajastettuna. Jäljelle siis jää vain SM-kisojen draftit.

Ei dräftätä, mutta hyvä on jos näin tehtäisiin. Tuntuu tulevan aina kulttuurishokkina puolelle pelaajista (ja osalle tuomareistakin) kun näin toimitaan kerran vuodesta.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Nastaboi

« Vastaus #4 : 31.10.11 - klo 11:27 »
Lupaan, että ens sunnuntaina draftataan ajastettuna - itse ainakin olen parit viimeiset ptq-draftit kellottanut.

Kellottamattomissa vähemmän vakavissa drafteissa tuomari/TO päättää käytännön. Harvemmin random draftissa kiinnostaa muut kuin vieruskaverien pikkailut, joten jos flippikortti päätyy vasemmalla pinoon, sen yleensä ehtii pistää merkille ilmankin.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM