Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Riihimäki] 4.12. Poro Tour Qualifier Legacy - Mindwarrior Store  (Luettu 5173 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Poissa Triack

Markku Heikkilä ilmoittautuu.

Poissa absurdimuukalainen

Sebastian Hirvonen messissä.

Poissa Multani

Esko Pakka ilmoittautuu, olettaen että voin pelata qualifierissä vaikka olen jo paikkani tourilla varmistanut.
"Kun Magic -peli alkaa, pakka muodostaa kirjaston."

http://mtgsuomi.fi/listat/Multani/hw/

Poissa Karvainen_Vauva

jarno kokkonen messissä

Poissa Kamulium

Öö, jos mahtuu viel niin mäki voisin tulla.
Samuli Sippu.

Poissa Muhvis

Joo, vois tehdä todella myöhäisen ilmoittautumisen myös... :
Jaakko Louhio

Poissa Karvainen_Vauva

Olen vähän liian päissäni kirjoittamaan kokonaista turnausraporttia, mutta hienoa että burnilla josta puuttuu side pääsee Poro Tourille edustamaan. Turnausraporttia seuraa kun olen nukkunut yöunet.

Poissa jupu_

Burnille häviäminen vituttaa vieläkin... :P ois varmaan pitäny mulligoida leylineen :/.

Poissa Karvainen_Vauva

On pitänyt kiirettä, vaan nyt ehdin laittaa raporttia.

Ajoin Riihimäelle tamperelaistoverieni kanssa mukanani burn joka näytti tältä:

7 x Mountain
4 x Arid Mesa
4 x Scalding Tarn
4 x Wooded Foothills

4 x Goblin Guide
4 x Grim Lavamancer
3 x Keldon Marauders

4 x Lightning Bolt
4 x Fireblast
4 x Searing Blaze
3 x Price of Progress

4 x Chain Lightning
4 x Rift Bolt
4 x Lava Spike
3 x Flame Rift

Side:

3 x Surgical Extraction
2 x Red Elemental Blast
1 x Pyroblast
3 x Ensnaring Bridge
3 x Smash to Smithereens
3 x Mindbreak Trap

Perille saavuttuani huomasin että korttiboksistani ammotti iso siivu tyhjyyttään ja sidestäni ei näkynyt jälkeäkään. Räävin siis siden kasaan mukanani olleista korteista:

2 x Pyrostatic Pillar
1 x Smash to Smithereens
3 x Sulfuric Vortex
2 x Phyrexian Metamorph
1 x Pyroblast
2 x Red Elemental Blast
1 x Mindbreak Trap
2 x Faerie Macabre
1 x Surgical Extraction


Erä 1 - Enchantress

Peli 1: Enchantressia pelasi Juuso. En ollutkaan ennen pelannut kyseistä pakkaa vastaan. Ensimmäisessä matsissa jyräsin kahdella Goblin Guidella ja bolt+bolt+Fireblast yhdistelmällä Juuson alas kolmosvuorolla. 1-0
Peli 2: Juuso löi Elephant Grassin tiskiin kakkosvuorolla ja Solitary Confinementin kolmosvuorolla, eikä siinä sitten sen kummempaa. 1-1
Peli 3: Juuso sidetti kai sisään useampiakin vihakortteja, mutta ei oikein nostanut mitään meininkiä ja sain rauhassa jyystää kaverin lifetotalit pois.

1-0

Erä 2 - RUG Delver

Delveriä ohjasti toverini Ari. Molemmissä peleissä oli sama tarina - Ari nosti kovan käden ja meikä keskinkertaisen. Ensin vuorojen 1. j 2. Delverit ajelivat Arin voittoon, sitten hillittömällä counter-backupilla varustettu Tarmo. Hävisin 0-2

1-1

Erä 3 - Goblin

Goblinia ajoi Saku. Kyseessä oli ilmeisesti jonkin sortin budjettilista, sillä näin vain basic-landeja ja mukana oli sellaisia gobboja kuin Mogg Fanatic. Voitin molemmat pelit, mutta tokassa pelissä oli mielestäni hieno kohta. Pelasin pöytään pari Lavamanceria, mihin Saku vastasi Pithing Needlellä. Sitten Saku tipautti Goblin Warchiefin ja seurasi Goblin Sharpshooterilla. Vastasin rikkomalla Needlen ainoalla Smash to Smithereensilläni ja ampumalla Warchiefin alas Mancerilla. Sitten omalla vuorollani poltin vielä Sharpshooterinkin. Näin oli vastustajan pöytä tuhottu ja voitin Mancereilla piukuttamalla 2-0.

2-1

Erä 4 - Affinity

Affinityä ohjasti Auvo, jota vastaan olen pelannut aiemminkin samoilla pakoilla. Pelit olivat kuin peilikuva RUG Delver-matsistani, eli itse nostin hyvin ja vastustaja kovin kesynoloisesti. Voitin 2-0.

3-1

Erä 5 -  Goblin

Vastassa oli toverini Simo. Minulla on kuulemma tapana pilata Simon ilo kaikissa turnauksissa joissa joudumme vastakkain ja niin pilasin nytkin. Simo joutui mulliganien uhriksi ja minä taas nostin hyvän käden kaikkiin peleihin. Voitin 2-1.

4-1

Erä 6 - Elf Combo

Hienoa että Elf Combo ja Burn taistelivat kärkisijoista. Pitkät sinisistä pakoista. Tonttuja ohjasti Leo, myöskin Tampereen porukkaa.

Peli 1: Olin Leoa vuorolla nopeampi. 1-0
Peli 2: Leo heitti kakkosvuorolla tiskiin kolme Nettle Sentineliä, eikä meikällä ollut mitään mahdollisuutta ehtiä mukaan. 1-1
Peli 3: Leo mulligoi viiteen ja itse tipautin kakkosvuoron Pillarin. Peli oli ohi ennen kuin ehti edes alkaa. 2-1.

Tulos: 5-1

Olin toinen mies 15 pisteessä, mutta huonompien resistanssien vuoksi jouduin tyytymään kakkossijaan. Vaivan palkaksi sain Savannahin. Nyt on ilmeisesti paikka Poro Tourillekin, mutta saa nyt nähdä ryhdynkö siihen leikkiin kun ei tuo standard oikein napostele. Kiitos vaan Mindwarrior Storelle turnauksesta. Lystiä oli.
« Viimeksi muokattu: 07.12.11 - klo 15:22 kirjoittanut Karvainen_Vauva »

Poissa MindwarriorS

Turnauksen TOP 8:

1. Louhio, Jaakko
2. Kokkonen, Jarno
3. Lillback, Mikael
4. Heikkilä, Markku
5. Tukiainen, Ari
6. Hirvonen, Sebastian
7. Sippu, Samuli
8. Pakka, Esko

Laitan TOP 4 Decklistit Porojen omaan threadiin.
« Viimeksi muokattu: 15.12.11 - klo 14:34 kirjoittanut MindwarriorS »