Kelpo T2 pakalta tuo jo näyttää. Jonkin verran kyseistä pakkaa pelaanneena sanoisin että vähemmän polttoa ja enemmän ukkoja. Esim. Hero of Oxid Ridge ja Grim Lavamancer toimii melko hyvin. Itse olen käyttänyt vielä Reckless Waiffia tuossa deckissä, ja sekin on ajanut asiansa ihan kelvollisesti. Spikeshot Elder on myös varteenotettava vaihtoehto, mulla tosin tämä ei oo toiminut. Scampit ovat kovia aloituskädessä, myöhemmässä vaiheessa yleensä merkityksettömiä, joten kaks-kolme saattaisi riittää.
Itse ottaisin välittömästi pois Gutshotit, Shockit ja Galvanic Blastit, ja tilalle täydet setit Incinerate ja Brimstone Volley. Arc Trail sidelle. Volt chargea vois ehkä myös vähentää yhdellä, ehkä kahdella ja tilalle vaikka pari-kolme Tezzeret's Gambittia. Koth of the Hammer mukaan jos näitä omistat.
Manic Vandalit sidelle ehdottomasti, Witchbane Orb on ikävä kortti tätä pakka vastaan.
Lavamancerit ja hero:t vaihtelin juuri kaverille pois

Ja siinä se sitten oli meikäläisen keittiönpöydässä möyläämässä kaikki muut

What a prick.
Shokit joutaa joo pois, ei tarvinne niitä. Gut shot ja goblin fireslinger&spikeshot -> bloodthirst enabler/lisää "polttoa" abilityjen muodossa, harkintaan gobbojen laitto, sekä 2 lavamancer, 2 spikeshot tai jotain tämänsuuntaista.
Kotheja en ajatellu ostavani kun ovat hieman hintavia, tuplaantuu pian sijoitus tähän(kin)

Tämä edellisen kaverin postaama videon dekki näytti kyllä maukkaalta ja aika pirun halpa sinänsä, pistetään makusteltavaksi kanssa siitä..
Pärjännee varmaan keittiönpöydälläkin!

Goblinien kanssa dekistä saisi myös aika tylyn, löytyy jopa huikea yksi kappale chieftaineja!!!! Nekin olis helppo hankkia, samaan syssyyn sitten nuo slingerit ja arsonistit + kranaatit, mutta siinä sitten muuttuu deckin pelitapakin samantien, ehkä en lähde sitä hakemaan.