Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Silverchase Fox ja Mind Control  (Luettu 3278 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa yeou

Silverchase Fox ja Mind Control
« : 29.11.11 - klo 20:32 »
Ehtiikö Silverchase Foxin uhrata tuhoamalla enchantmentin*(sen mitä ollaan siihen liittämässä, eli Mind Control) ennen kuin se tarrautuu siihen vai toimiiko lumous* ensin?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Silverchase Fox ja Mind Control
« Vastaus #1 : 29.11.11 - klo 20:46 »
Ei ehdi.

Joko se enchantment ei ole vielä pöydässä -> ei voi tuhota

Tai sitten se on pöydässä ja se tekee sitä mitä siinä lukee eli Mind Controlin tapauksessa Silverchase Fox on jo vastustajan kontrolloima.

Sellaista hetkeä ei ole, että Mind Control olisi pöydässä ja sinä vielä kontrolloisit Silverchase FOxia.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.