Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Kuopio] Perjantaisin FNM ja sunnuntaisin sitä sun tätä  (Luettu 70197 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Perjantaisin FNM ja sunnuntaisin sitä sun tätä
« Vastaus #360 : 24.07.19 - klo 13:32 »
Lauantain Pro tour qualifieriin ilmoittautunut 10 pelaajaa, joista 1 epävarma, joten toden näköisesti saadaan pelattua:)
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

« Vastaus #361 : 31.08.19 - klo 12:33 »
Throne of Eldrainen prellut lähestyvät. Ne pidetään Kuopion fantsulla 28.-29.9. Ennakkoon voi alkaa ilmoittautumaan emaililla: [email protected]

Perinteiseen tapaan pidetään lauantaina aamu- ja ilta pelit 10-16 ja 17-21, sekä sunnuntaina 12-17
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

« Vastaus #362 : 11.09.19 - klo 13:14 »
Aamu- ja iltaprelluihin on rajallisten tilojen vuoksi 32 paikkaa per turnaus, joten kannattaa ilmoittautua ajoissa. Sunnuntaina yleensä ei ole ollut tungosta, mutta voi silti ilmoittautua:)