Poromagia

Kirjoittaja Aihe: White token deck! (Remade)  (Luettu 5278 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa minics4

White token deck! (Remade)
« : 24.01.12 - klo 17:35 »
-
« Viimeksi muokattu: 10.10.23 - klo 07:08 kirjoittanut minics4 »

Poissa VariSami

• Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Re: White token deck! (Remade)
« Vastaus #1 : 24.01.12 - klo 17:47 »
Combo? Combo...? No, kaipa tämä on vain määrittelykysymys. Väitän tosin, ettei strategia ole combo, varsinkaan sen perustuessa olentoihin ja niiden pumppaamiseen. Itse asiassa tämä tunnetaan yleisesti aggroamisena.

Mutta joo, asiaan. Toivottavasti en loukannut - piristit päivääni, jos se yhtään auttaa. Itse asiassa pakka näyttää jo ihan hyvältä. Jos ei ole saatavilla esimerkiksi vihreävalkoisia maita, ei kannattane lähteä ehdottelemaan Gavony Townshipin kaltaisten korttien lisäämistä. Lisäksi silloin olisi kyseessä tietenkin aivan eri pakka.

Jos hieman kyselen, onko Sword of Body and Mind ollut sen arvoinen? Kun nykymetassa kuitenkin hieman pyöritetään hautuumaan kautta, tuntuu tämä erikoiselta valinnalta. Toki se antaa sinulle tokeneita - mutta onko max. 1 susi vuorossa ollut sen arvoista? Yksittäiskorttina tosin voisi toimiakin - kuten tässä nyt on. Mitä enemmän ajattelen asiaa, sitä enemmän oikeastaan pidän siitä.

Sen sijaan ehdottaisin seuraavaa: Fiend Hunter on loppujen lopuksi haavoittuvaista poistoa. Lisäksi luulisin pakan tuottavan tokeneita aivan tarpeeksi, ettei olentoja ole välttämätöntä laittaa sekaan ylimääräisiä. Joku voisi kyseenalaistaa myös maindeck Timely Reinforcementsit - varsinkin, kun oletusarvoisesti sinulla tulisi olla eniten olentoja pöydällä - mutta ehdotan sen sijaan niiden pitämistä. Sen sijaan Fiend Hunterit voisi kenties korvata muutamalla Dismemberillä, vaikka kortti ele ollut erityisen suoisossa viime aikoina. (Ymmärtääkseni, koska kaikki tappamisen arvoinen on hexproofattua tai titaani.) Väitän kuitenkin sen edelleen olevan parhaita poistoja, mitä tämäkin pakka voisi käyttää. Ensinnäkin sanot pyrkiväsi pieksämään vastustajan mahdollisimman nopeasti. Siis jopa titaaneja pienempien blokkereiden poistaminen voi olla tarpeellista. Lisäksi se toimii Timely Reinforcementsin kanssa.

Noin muuten... Jos saat lisää Hero of Bladeholdeja, en yhtään epäile, etteikö ainakin toinen löydä tietään pakkaan. Mentor of the Meek minun on kyseenalaistettava. Tai no, vain hieman: kuinka usein on käynyt niin, että kaikki boostaajasi estävät sen aktivoimisen? Sen ollessa kahdessa ja tuohon tilanteeseen vaadittaessa ainakin kaksi boostaajaa, ei ongelma varmaan tule esiin turhan usein. Mutta kuinka usein olet puolestasi hyötynyt sen kyvystä?
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa de-layer

« Vastaus #2 : 24.01.12 - klo 18:13 »
Niin, eihän tämä kyllä combodekki ole vaikka miten vääntäisi.. inhokki sana synergia voisi päteä tähän paremmin. Itse ehkä odottelisin DKA:n julkaisun ja lähtisin kasailemaan Spirit-teemaa toksuille, eli lisäisin tähän monovalkoiseen sen sinisen värin ja hommaisin Moorland Hauntteja sen parisen kappaletta.

Sininen toisi seuraavat lisät:
- Snapcaster Mage
- Mana Leak
- Uusi päheä unkkiloordi (Drogskol Captain)
- Bouncea ja kontrollia etc.

Lisäksi kokeilisin splashätä mustaa Lingering Soulsin flashback-costiin.

Poissa minics4

« Vastaus #3 : 24.01.12 - klo 19:15 »
-
« Viimeksi muokattu: 10.10.23 - klo 07:07 kirjoittanut minics4 »

Poissa jace00

Vs: White token deck! (Remade)
« Vastaus #4 : 03.06.12 - klo 09:34 »
Tarkoitat kai Vault of the archangel  ja Lingering souls