Poromagia

Kirjoittaja Aihe: BWG  (Luettu 5983 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dasaroth

BWG
« : 08.02.12 - klo 18:58 »
Legacyyn deckkiä olen tässä kaavaillut ja päädyin tälläiseen listaan. Parannusehdotuksia otetaan vastaan.

Creatures:

4x Stoneforge mystic
4x Tarmogoyf
2x Thrun, the last troll
4x Knight of the reliquary
2x Dark confidant

Artifacts:

2x Sensei's divining top
1x Umezawa's jitte
1x Sword of fire and ice
1x Batterskull

Instantit ja sorceryt:

4x Green sun's zenith
4x Maelstrom pulse
3x Vindicate
4x Inquisition of kozilek

Enchantmentit:

4x Pernicious deed

Läänit:

4x Marsh flats
4x Verdant catacombs
3x Bayou
2x Scrubland
1x Swamp
1x Forest
1x Plains
1x Savannah
3x Wasteland

Tommonen "läjä".

« Viimeksi muokattu: 11.02.12 - klo 22:26 kirjoittanut Dasaroth »

Poissa Augustus

Re: BWG
« Vastaus #1 : 08.02.12 - klo 19:26 »
Poistoa on ainakin niin maan perkaleesti. Todennäköisesti liikaa. Uskoisin, että vähemmän poistoja ja enemmän parhaita miehiä tekisi pakasta voimakkaamman. Tiputtaisin pois varmaan ainakin Pathit ja lisäisin Stoneforge Mysticejä ja Noble Hierarcheja. Tuskin haittaisi, vaikka olisi neljä molempia. Olen myös kuullut, että yksittäinen Jitte Mysticien kohteena olisi usein relevantti, joten sitäkin kannattanee harkita.

Jatkuva Wastelandien noutaminen taitaa olla KoR:n vahvimpia temppuja turpaanlyönnin jälkeen, joten 3-4 semmoista ei olisi varmaankaan pahitteeksi.

Poissa Dasaroth

« Vastaus #2 : 08.02.12 - klo 20:35 »
Joo pistin stoneforget ja tarmot neljään poistoa pois ja parit confidantit sisään :)

EDIT: Sisään myös wastet

Poissa Dasaroth

« Vastaus #3 : 11.02.12 - klo 22:19 »
Noblet pois ja topit sisään.

Poissa Dasaroth

« Vastaus #4 : 11.02.12 - klo 22:27 »
Mitäs sideen sitten laittais ?

Poissa Wrakis

• Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
« Vastaus #5 : 12.02.12 - klo 00:58 »
Mitäs sideen sitten laittais ?

Kaikkee kivaa vihaa muita deckejä vastaan. Gravehatea dredgeä ja animaattoria vastaan, engineered Plagueita tribal aggroja vastaan. Muutamia leylinejä tarpeen vaatiessa. Ihan sellaista tarpeellista, mitä teidän metassa näkee.

Poissa Augustus

« Vastaus #6 : 13.02.12 - klo 10:19 »
Mä oon itse kaikenlaisten toolboxien ystävä. Kun kerran GSZ:tä on kuitenkin noin paljon, voisiko harkita pelaavansa enemmän one-off targetteja sille? On tavallaan sääli, kun GSZ ei hae mitään manahinnoilla G ja 1G. Dryad Arboria näkyy usein, mutta se ei varmaan pelitä Pernicious Deedin kanssa kovin suotuisasti. Joka tapauksessa Noblejen katoaminen pakasta vei pois GSZ:ltä mahdollisuuden toimia jonkinlaisena Rampant Growthina.

Onko Noblejen tiputtaminen ylipäätään ollut hyvä veto? Pakassa on kuitenkin paljon kolmen manan vehkeitä, joita varmaan mielellään pelaisi jo kakkosvuorolla.

Poissa Dasaroth

« Vastaus #7 : 13.02.12 - klo 20:54 »
No vois ne varmaan takas laittaa mutta mitä pois? Toppi kuitenkin tekee asioita. Vähän kinkkistä.

Poissa nikoh

« Vastaus #8 : 18.02.12 - klo 12:58 »
Voit katsoa minun GWB rockin legacy alueelta jos jaksat.

Tässä kuitenkin yksi vinkki:

-1 GSZ                  Nämä tuo kuitenkin sen 1 enemmän manacostiin, jota ei välttämättä halua varsinkaan alku pelistä.
-1 Deed                Harvemmin haluaa kahta pelissä nostaa. Muutenkin valtaosa omista kaatuu tähän.
+2 noble              Kiihdytystä vuorolle 2 (paljon 3 manacostisia)